To już trzecia edycja jednego z największych w Polsce wydarzeń poświęconych tematyce gier wideo. Na odwiedzających mieszczące się przy ulicy Prądzyńskiego w Warszawie centrum Expo XXI czekają wydawcy, producenci i dystrybutorzy, których lista wygląda imponująco:
Activision, Cenega, Drobiny Czasu, ESL, Fat Dog Games, Galeria Plakatu, Good Loot, Gundam Polska, IMGN.PRO, Komikslandia, Kruger & Matz, Lenovo, Magazyn Pixel, Manta, Microsoft, Modecom, Muve, Nintendo, Pixel Box, Przystangracza i Sprzymierzeni BF, RedBull, Saturn, Seagate, Sony Interactive Entertainment Polska, T-Mobile, Ubisoft.
W tym roku mamy do czynienia z rekordowo dużą powierzchnią wystawienniczą i połączeniem dwóch imprez. Do zabawy dołącza bowiem LifeTube VideoFest, duże wydarzenie w świecie YouTube’a. Co ciekawe, ceny biletów w stosunku do ubiegłego roku nie uległy zmianie. Dzięki nowemu partnerowi odwiedzający otrzymują za to dwie imprezy w cenie jednej.
Czytaj też: IFA 2017: Asus pokazał prawdziwego potwora dla graczy. Pierwszy taki laptop na rynku
Warto zajrzeć do Sony Interactive Entertainment Polska, gdzie czeka Ponad 100 stanowisk do grania usytuowanych na 1200 m2. Strefa Microsoftu (Xbox) to równie imponujący obszar 1000 m2, na którym znajdziemy 100 stanowisk do gry na konsolach Xbox One i PC z Windows 10. Nie zabrakło również strefy dla najmłodszych. Strefa Junior to świat zdominowany przez klocki LEGO.
Więcej informacji o T-Mobile Warsaw Games Week 2017