Do skrzynek pocztowych polskich użytkowników Netfliksa zaczęły niedawno trafiać wiadomości informujące o możliwości wzięcia udziału w badaniu dotyczącym tego, czym kierujemy się przy wybieraniu treści do oglądania w serwisie VoD. Jeśli otrzymaliście takiego maila, wystarczy odpowiedzieć na kilka prostych pytań i cierpliwie czekać na odpowiedź.
Osoby wybrane na podstawie udzielonych odpowiedzi zostaną zaproszone do badania, które odbędzie się w dniach 12 - 15 maja w Warszawie. Przedstawiciele Netfliksa będą chcieli porozmawiać o tym, co stoi za decyzjami o wyborze filmów oraz seriali z oferty amerykańskiego serwisu.
Gigant rynku VoD (Video on Demand) sowicie wynagrodzi szczęśliwców, którzy wezmą udział w badaniu - każdemu uczestnikowi obiecuje bowiem “co najmniej 250 euro” (czyli nieco ponad 1000 zł).
Czytaj też: Co stoi za fenomenem globalnej popularności Netfliksa? Postanowiliśmy zapytać u źródła
Tylko w ciągu ostatnich trzech miesięcy Netflix zarobił 290 milionów dolarów. Obecnie największy na świecie serwis VoD może pochwalić się liczbą ponad 125 mln subskrybentów. W tym roku na produkcję oryginalnych filmów, seriali oraz licencje gigant przeznaczy 8 mld dolarów, z czego duża część tej kwoty zostanie wydana na zaspokojenie apetytu europejskich widzów.