Uszkodzone urządzenia wyprodukowała firma Kompernaß Handelsgesellschaft mbH, ale Lidl sprzedawał je pod swoją marką SilverCrest. Wadliwe urządzenia można było zakupić od 9 maja bieżącego roku na stronie internetowej Lidla, a od 16 maja również w sklepach stacjonarnych. Oznaczone są numer (IAN) 313486, który można sprawdzić na spodzie urządzenia. Za całe zamieszanie jest odpowiedzialna firma Kompernaß Handelsgesellschaft mbH, która popełniła błędy w czasie produkcji. Firma prosi o zwrot sprzętu i zaniechanie używania go oraz przeprasza za niedogodności.
Wadliwy ekspres z Lidla zdj. Lidl
Lidl informuje, że zwrotu wadliwego ekspresu można dokonać bezpłatnie drogą pocztową za pomocą etykiety zwrotu. Uzyskać można ją kontaktując się telefonicznie lub poprzez formularz dostępny na stronie sklepu w zakładce kontakt. Lidl zapewnia, że zwróci pieniądze niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki. Zwrotu można dokonać także w sklepie stacjonarnym, nie jest wymagany paragon. Jednocześnie sklep podkreśla, że inne produkty tej marki nie są zostają wycofane.