Lidl wskakuje do pierwszej 15-nastki najczęściej używanych aplikacji w Polsce

Aplikacja Lidl Plus jest 14. najczęściej używaną aplikacją na urządzenia mobilne w Polsce. Gemius podaje, że we wrześniu z aplikacji skorzystało niemal 4 miliony osób.

Lidl swoją aplikację zaprezentował ledwie pół roku temu. Szybko jednak zgarnęła ona rzesze użytkowników, o czym świadczą dane Gemius Polska. W rankingu 20 najpopularniejszych aplikacji, Lidl Plus zajął 14. pozycję. To drugi najwyższy wynik spośród programów sprzedażowych w Polsce. Tylko z aplikacji Rossmanna korzysta więcej osób - niemiecka sieć drogerii ma 6,2 miliona użytkowników. Aplikację Lidla we wrześniu miało już 3,97 milion osób. Tym samym Lidl wyprzedził takich wieloletnich gigantów sprzedaży jak Allegro (3,4 miliona użytkowników) i OLX.pl (3,6 miliona użytkowników).  

Na szczycie zestawienia najczęściej używanych aplikacji znajduje się Google z wynikiem 18,5 miliona internautów. Zaraz za nim jest YouTube - 18,1 miliona użytkowników. Trzecie miejsce należą do Map Google, z których we wrześniu skorzystało 15,3 miliona osób. Barierę dziesięciu milionów użytkowników przekroczyły jedynie aplikacje od Google (Gmail, Dysk Google oraz Zdjęcie Google) i Facebooka (Facebook oraz Messenger). 

embed

Lidl w aplikacji oferuje liczne zniżki 

Aplikacja Lidla umożliwia korzystanie z dużej oferty zniżkowej. Można przez nią także sprawdzić rabaty, które dopiero się pojawią w sklepie, co pozwala zaplanować sobie zakupy. W aplikacji można również przeglądać gazetki od sieci niemieckich dyskontów. Ponadto zapisują się tam wszystkie paragony w wersji elektronicznej. Korzystanie z nich daje klientom dłuższy czas na dokonanie zwrotu - zamiast standardowego tygodnia, towary można oddać w ciągu 30 dni. Do każdego paragonu dołączana jest wirtualna zdrapka, w której nagrodą są kolejne zniżki.