AliExpress na 11 listopada. Rusza Festiwal Zakupów. To największa globalna wyprzedaż na świecie

11 listopada rozpoczął się na AliExpress Globalny Festiwal Zakupów. To największa tego typu inicjatywa na świecie, która przebija popularnością Black Friday. W 10. jubileuszowej edycji wezmą udział także sprzedawcy z Włoch, Turcji, Hiszpanii oraz Rosji.

Globalny Festiwal Zakupów cieszy się z roku na rok coraz większą popularnością. 11 listopada br. rozpoczęła się 10. edycja, w której udział wezmą również sprzedawcy z innych krajów niż Chiny. Festiwal obejmuje promocje pop-up oraz wszelkie czynności na internetowej platformie AliExpress. Promocje są także obecne w "realu", dokładniej w 35 miastach w 15 krajach.

AliExpress. Festiwal Zakupów cieszy się większą popularnością niż Black Friday

Tegoroczna edycja stoi pod znakiem promowania małych i średnich przedsiębiorstw na rynkach, na których działa już chiński potentat. Wydarzenie koncentruje się także na trzech popularnych trendach - nowych formach konsumpcji oraz biznesu, a także tworzeniu społeczeństwa ekologicznego. 

Osoby zainteresowane zakupami mogą dowiedzieć się więcej na temat dzisiejszej akcji za pomocą poradnika, który przygotował AliExpress. Przed zakupem warto również zapoznać się z tym, jak we wcześniejszych dniach kształtowały ceny za dany produkt, gdyż podczas festiwalu wielu sprzedawców specjalnie zawyża ich kwoty. Można to sprawdzić na stronie www.aliprice.com.

>>> Dowiedz się więcej: 500 samochodów do wyboru, formalności bez ruszania się domu. Auto na abonament ma ekonomiczny sens?

Zobacz wideo

W Polsce akcja nie cieszy się aż taką popularność, ale globalnie festiwal to największa inicjatywa związana z wyprzedażami. W ubiegłym roku w Festiwalu Zakupów wzięło udział ponad 180 tys. firm. W ciągu 24 godzin, wartość zakupów osiągnęła 30,8 mld dolarów. Akcja powstała z inicjatywy prezesa AliExpress,  Daniela Zhanga. Zdecydował się on wprowadzić promocje w dniu 11 listopada, kiedy to w Kraju Środka obchodzi się Dzień Singla. W pierwszej edycji, która odbyła się w 2009 r., produkty sprzedawało zaledwie 27 firm.