Black Friday rozpoczyna się dopiero w piątek 29 listopada, ale większość sklepów decyduje się na organizowanie wyprzedaży przez cały tydzień poprzedzający ogromne zniżki. To czas największych promocji nie tylko w sklepach. Okazyjne ceny na subskrypcję oferują różni usługodawcy. Microsoft na przykład, umożliwia wykupienie abonamentu Xbox Game Pass Ultimate na trzy miesiące za jedyne 4 zł. Podobne rozwiązanie wybrał Tidal, jeden z największych serwisów streamingu muzyki, który konkuruje ze Spotify.
Tidala spośród innych serwisów zajmujących się streamingiem muzyki wyróżnia to, że umożliwia przesyłanie muzyki w bezstratnej jakości. Część albumów jest nawet dostępnych w jakości Master (MQA). Ponadto serwis umożliwia nie tylko słuchanie muzyki, ale także oglądanie teledysków.
Dość często organizuje też przeceny i promocje, by przyciągnąć do siebie klientów na rynku, który zdominowało Spotify oraz Apple Music. Korzystanie z serwisu jest możliwe za darmo, ale wtedy należy liczyć się z tym, że będą wyświetlały się nam reklamy. Teraz jest okazje przetestować serwis bez nich.
Z promocji Tidala na Black Friday można skorzystać od poniedziałku 25 listopada do poniedziałku 2 grudnia. W jej ramach przeceniono dwa abonamenty. Tidal Premium to podstawowa usługa, która pozwala korzystać z serwisu bez reklam. Jej koszt w promocji na Black Friday to 0,99 zł za czteromiesięczna subskrypcję. Tidal HiFi to z kolei wyższa wersja abonamentu, w której to można słuchać albumów w jakości Master i dająca dostęp do ekskluzywnych wydarzeń oraz konkursów, w cenie 1,99 zł/4 msc. Ofertę można wykupić na stronie serwisu. Warto pamiętać, że jeśli z niej nie zrezygnujemy, to po upływie tych czterech miesięcy, z naszego konta zacznie "schodzić" pełna opłata.