Pod koniec listopada zaprezentowano nowy pojazd Tesli, który ma wejść na rynek w 2021 roku. Cybertruck reklamowany był jako auto niezniszczalne, gdyż powstał z bardzo trwałych komponentów. Podczas prezentacji doszło jednak do... zaskakującego wydarzenia, które poddało w wątpliwość zapowiedzi Muska.
>>> Dowiedz się więcej: Elon Musk może świętować. Tesla warta więcej niż Ford i General Motors razem wzięte
Testy trwałości maszyny przeprowadzał szef działu projektowego Franz von Holzhausen, który najpierw uderzał młotem w karoserię, a później rzucał metolowymi kulami w szyby samochodu. Druga próba zakończyła się kompromitacją, gdyż pancerna szyba rozbiła się. Samo wydarzenie rozbawiło ekspertów, a Elon Musk potencjalną kompromitację postanowił wykorzystać w nietypowy sposób - na rynku pojawiły się koszulki, które upamiętniają listopadową wpadkę.
Koszulki można kupić w oficjalnym sklepie Tesli za 35 dolarów. Z jej przodu widnieje fotograficzna reprodukcja wzoru, który powstał na szybie po uderzeniu w nią kuli. Z tylu koszulki widzimy natomiast oficjalne logo Cybertrucka, czyli napis wraz ze spłaszczonym trójkątem.
Koszulka jest dostępna jedynie w czarnym kolorze. Co ciekawe wszystko wskazuje, że cieszą się one sporą popularnością. Obecnie produkt można zamówić przez stronię internetową Tesli jedynie w dwóch rozmiarach - XS i S. Na Twitterze reklamował go już sam Elon Musk, który z ironią stwierdził, że koszulka jest kuloodporna.