Elon Musk sprzedaje koszulki upamiętniające wpadkę podczas prezentacji Tesli Cybertruck

Cybertruck ma zostać wprowadzony na rynek w 2021 roku, ale Elon Musk już teraz robi wszystko, żeby jego nowe dziecko cieszyło się możliwie największą popularnością. Ostatnio Tesla zdecydowała się rozpocząć sprzedaż koszulek, które upamiętniają wpadkę podczas prezentacji samochodu.

Pod koniec listopada zaprezentowano nowy pojazd Tesli, który ma wejść na rynek w 2021 roku. Cybertruck reklamowany był jako auto niezniszczalne, gdyż powstał z bardzo trwałych komponentów. Podczas prezentacji doszło jednak do... zaskakującego wydarzenia, które poddało w wątpliwość zapowiedzi Muska.

>>> Dowiedz się więcej: Elon Musk może świętować. Tesla warta więcej niż Ford i General Motors razem wzięte

Testy trwałości maszyny przeprowadzał szef działu projektowego Franz von Holzhausen, który najpierw uderzał młotem w karoserię, a później rzucał metolowymi kulami w szyby samochodu. Druga próba zakończyła się kompromitacją, gdyż pancerna szyba rozbiła się. Samo wydarzenie rozbawiło ekspertów, a Elon Musk potencjalną kompromitację postanowił wykorzystać w nietypowy sposób - na rynku pojawiły się koszulki, które upamiętniają listopadową wpadkę.

Zobacz wideo

Tesla sprzedaje koszulki, które upamiętniają kompromitację Cybertrucka 

Koszulki można kupić w oficjalnym sklepie Tesli za 35 dolarów. Z jej przodu widnieje fotograficzna reprodukcja wzoru, który powstał na szybie po uderzeniu w nią kuli. Z tylu koszulki widzimy natomiast oficjalne logo Cybertrucka, czyli napis wraz ze spłaszczonym trójkątem.

Koszulka jest dostępna jedynie w czarnym kolorze. Co ciekawe wszystko wskazuje, że cieszą się one sporą popularnością. Obecnie produkt można zamówić przez stronię internetową Tesli jedynie w dwóch rozmiarach - XS i S. Na Twitterze reklamował go już sam Elon Musk, który z ironią stwierdził, że koszulka jest kuloodporna. 

Więcej o: