Rafał Brzoska, prezes i udziałowiec InPostu, poinformował na swoim Linkedinie o zawiązaniu współpracy z nowym dużym partnerem, przy pilotażowym programie lodówkomatów.
Każdy kryzys gospodarczy zmienia oblicze gospodarki. Każdy przedsiębiorca widzi albo szanse, albo zagrożenia, albo jedno i drugie (najlepiej). My widzimy mnóstwo zagrożeń, ale również wiele szans - niektóre już wykorzystujemy, uruchamiając nowe usługi. Nasz pilotażowy projekt lodówkomatów właśnie pozyskał nowego dużego partnera w dostawach świeżej żywności z gwarantowaną zachowaną temperaturą dostaw. Zarówno mrożonki, jak i świeże owoce i warzywa. Widzimy olbrzymi potencjał w kanale e-grocery i zamierzamy na nim odcisnąć swoje mocne inpostowe piętno:). Okres inwestycji w tej materii czas zacząć!
Jak wynika z załączonego do postu zdjęcia, InPost nawiązał współpracę z Auchan Direct. To szósty partner firmy przy programie lodówkomatów, obok Firmy Janas, cukierni Batida, producenta soków Tłocznia Chocznia, projekty Karma oraz fitness cateringu Moja Zdrowa Dieta.
InPost pierwsze lodówkomaty postawił w 2018 roku. Póki co program wciąż jest pilotażowy, ale nowy duży partner może przyśpieszyć jego rozwój. Urządzenie stanęły dotąd na razie tylko w Warszawie oraz Krakowie. Można przetrzymywać w nich jedzenie, dzięki trzem rodzajom skrzynek z chłodzeniem:
Urządzenia mają zapewnioną bieżącą cyrkulację powietrza i spełniają standardy HACCP. InPost ponadto chwali się, że lodówkomaty nie generują dodatkowych kosztów serwisowania.