Tak będzie wyglądało GTA 6 na PlayStation 5 i Xbox Series X? Mod do gry Rockstar z Ray Tracingiem

Digital Dreams stworzył mod do GTA 5 z mapą z Liberty City z czwartej odsłony serii. To wysoce zaawansowana graficznie przeróbka, która wykorzystuje m.in. technologię Ray Tracing, co może dać nam pogląd na to, jak będzie w przyszłości wyglądało GTA 6 na PlayStation 5 i Xbox Series X.

Do premiery GTA 6 zostało jeszcze wiele długich miesięcy. Ponadto ze względu na skandal w Rockstar i spowodowane nim zmiany, gra może wychodzić w częściach. Fani serii muszą więc sami umilić sobie czas oczekiwania na nową odsłonę serii. Sprawę we własne ręce wziął kanał Digital Dreams, który opublikował wideo z grą GTA 5, na którym zastosowano mod Awesomeskills Graphics. Dzięki temu można się przekonać, jak może wyglądać GTA 6 na konsolach nowej generacji.

Zobacz wideo Nowa generacja konsol - dlaczego warto na nie czekać?

GTA 6 na Playstation 5 i Xbox Series X może wyglądać oszałamiająco

Wspomniany wcześniej mod został udostępniony do pobrania w styczniu 2020 roku i pozwala na wprowadzenie wielu modyfikacji, które znacznie poprawiają grafikę GTA 5, które wyszło na komputery siedem lat temu. W branży gier to cała epoka. Od tego czasu grafika znacznie się poprawiła, a na grach z fotorealistyczną grafiką widać to najmocniej. Zastosowanie moda dało jednak oszałamiający efekt.

 

Digital Dreams sam oznaczył w opisie wideo, że tak może wyglądać grafika do kolejnej wersji GTA na konsolach nowej generacji, czyli PlayStation 5 i Xbox Series X.  Mod został odpalony na komputerze z procesorem Ryzen 7 1800X 4,2 GHz, kartą graficzną MSI Armor GTX 1080Ti 11 GB i z 32 GB RAM-u. Wśród mnóstwa różnych efektów pojawił się Ray Tracing, czyli technologia odwzorowania oświetlenia stosowana w Hollywood. Korzystać mają z niej zarówno konsola Sony, jak i Microsoftu, więc tym bardziej wideo Digital Dreams daje nam pogląd na to, jak będzie wyglądało GTA 6. 

Co ciekawe, Digital Dreams postanowił odwzorować Liberty City z GTA 4, zamiast Los Santos z piątej części. Samo Liberty City jest wzorowane na Nowym Jorku, a Rockstar wykonał dziesiątki tysięcy zdjęć, by jak najwierniej oddać klimat Wielkiego Jabłka. 

***

W Gazeta.pl chcemy być dla Was pierwszym źródłem sprawdzonych informacji, ale też wsparciem i inspiracją w tych trudnych czasach. PRZECZYTAJ NASZĄ DEKLARACJĘ i weź udział w badaniu 

Więcej o:
Komentarze (7)
Tak będzie wyglądało GTA 6 na PlayStation 5 i Xbox Series X? Mod do gry Rockstar z Ray Tracingiem
Zaloguj się
  • tchocky84

    Oceniono 2 razy 0

    I co to ma wspólnego z GTA 6?

  • krynolinek

    Oceniono 3 razy -1

    A tymczasem niedawno wydano "polskie GTA" gra nazywa się Drug Dealer Simulator i narobiła nielada zamieszania :)

  • info0

    Oceniono 3 razy -3

    Ray tracing bez używania wspomagania sprzętowego, to kupa a nie prawdziwy RT.
    Polecam nawet pogadać z grafikami czym różni się prawdziwy ray-tracing z global-illumination używanym w grach.
    NIE MA KOMPUTERA, który obecnie jest w stanie w czasie rzeczywistym w 30kl/s zrenderować scenę w której zastosowany jest ray-tracing globalny (full scene ray tracing).
    Gry korzystają z ułamka możliwości RT i tyle a i tak potrafi spowolnić grę o jakieś 20-30kl w porównaniu do tej samej gry nie korzystając z RT.

  • raknawspak

    Oceniono 9 razy -7

    G u w notekst o niczym, o jednym z miliona modów. Zdychajcie z głodu czerskie pyerdolce i wsadzcie sobie swoja deklaracje po lokiec w dupe

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX