Weszło FM zaczęło nadawać w lutym 2018 r. Stacja internetowa stała się młodszą siostrą portalu, od którego wszystko się zaczęło, czyli Weszło. Radio nadaje od godz. 7:00 do północy. W ramówce jest najwięcej treści o piłce nożnej, ale stałymi elementami są też poranne pasma - "Dwójka bez sternika" i wieczorny "Hyde Park". W stacji relacjonowane są na żywo najważniejsze mecze, ale jeszcze przez niecałe cztery tygodnie.
Założyciel grupy Weszło o swojej decyzji poinformował na Facebooku. W poście wyjaśnił, co skłoniło go do zakończenia działania Weszło FM, a były to przede wszystkim względy finansowe.
"Powody są dwa. Najważniejszy jest taki, że radio nigdy nie stało się samowystarczalne pod względem finansowym i musiałem pokrywać koszty jego działalności przychodami z innych spółek, czyli WeszloCom i WeszloTV. Skoro przez cztery lata nie doszliśmy do momentu, w którym będziemy chociaż na zero, to uznałem, że nie będę dosypywał pieniędzy w nieskończoność. Zresztą źle się czułem wobec załogi Weszło (pisanego i youtubowego), która niejako musiała pracować na utrzymanie radia, a nie na własny komfort" - napisał Krzysztof Stanowski.
Przeczytaj więcej podobnych informacji na stronie głównej Gazeta.pl.
Jako drugi powód dziennikarz podał dynamiczny rozwój Kanału Sportowego i podkreślił, iż oba projekty trochę wchodzą sobie w drogę. Jeden z jego twórców zakomunikował, że część załogi - tak redakcji, jak i załogi technicznej przejdzie właśnie do Kanału Sportowego.
Krzysztof Stanowski przeprosił wszystkich słuchaczy Weszło FM i zapewnił, że fani treści audio nie pozostaną na lodzie. "Cały czas wierzę jednak, że w innym modelu treści audio mogą być poszukiwane na rynku, dlatego zamiast nadawać live postaramy się stworzyć serię regularnie ukazujących się podcastów, które będziemy mogli należycie pod względem jakości i tematyki przygotować (a z jakością w radiu w ostatnim czasie bywało różnie)" - czytamy we wpisie założyciela grupy Weszło.
Dziennikarz opublikował także wyniki finansowe w ub.r. trzech spółek składających się na Grupę Weszło:
Skoncentrowanie się na Kanale Sportowym może wpłynąć na jeszcze lepsze wyniki serwisu, którego założycielami są Mateusz Borek, Michał Pol, Tomasz Smokowski i właśnie Krzysztof Stanowski. Aktualnie kanał ma na YouTubie 771 tys. subskrybentów, a opublikowanych tam 1,8 tys. materiałów, zanotowały łącznie 287 mln odtworzeń. Na początku września 2021 r. prezesem kanału został Maciej Sawicki.