Klienci Santander Bank Polska mogą już korzystać z usługi mojeID

Santander Bank Polska S.A. dołączył do grona banków, które umożliwiają swoim klientom potwierdzanie tożsamości poprzez moje ID. Dzięki temu użytkownicy bankowości elektronicznej mogą potwierdzić swoją tożsamość zdalnie.

Potwierdzanie tożsamości zdalnie dzięki bankowości elektronicznej staje się coraz bardziej popularne i jest bardzo pomocne. Dzięki mojeID użytkownicy mogą korzystać z usług świadczonych online przez różnych usługodawców. Z takiego rozwiązania korzystają firmy z branży ubezpieczeniowej, telekomunikacyjnej, energetycznej, finansowej czy rozrywkowej. Listę wszystkich dostawców usług udostępniających mojeID można znaleźć a na stronie mojeid.pl.

Więcej podobnych informacji znajdziesz na stronie głównej Gazeta.pl

Zobacz wideo Studio Biznes odc. 112

Santander Bank wychodzi naprzeciw klientom

Tomasz Niewiedział dyrektor Obszaru Platform Klienta w Santander Bank Polska, przekazał, że firmie zależy na tym, by ułatwić załatwianie codziennych spraw klientom banku.

- Dzięki współpracy z KIR użytkownicy bankowości elektronicznej Santander Bank Polska będą mogli, potwierdzając swoją tożsamość z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa, korzystać z wielu usług - klienci kupią w ten sposób ubezpieczenie, przedłużą umowę telekomunikacyjną czy uzyskają dostęp do dokumentacji medycznej. Obecnie udostępniamy naszym klientom potwierdzanie tożsamości u dostawców komercyjnych, w dalszym etapie rozważamy wykorzystanie mojeID w usługach administracji publicznej - podkreślił dyrektor, cytowany w oficjalnym komunikacie prasowym banku.

Wojciech Pantkowski wiceprezes Zarządu KIR także potwierdza, że Santander Bank Polska dołączył do grona użytkowników mojeID.

- mojeID jest nowoczesną i bezpieczną, coraz powszechniej wykorzystywaną metodą potwierdzania tożsamości w świecie usług cyfrowych. Obserwujemy stale rosnące zainteresowanie usługą ze strony firm reprezentujących różnorodne sektory gospodarki. Teraz do grona użytkowników dołączają klienci Santander Bank Polska, którzy dzięki mojeID zyskują szeroki dostęp do usług cyfrowych wymagających zdalnego uwierzytelnienia - komentuje wiceprezes Zarządu KIR.

Bankowość Santander Bank ciągle się rozwija

Zarówno bankowość mobilna jak i internetowa Santander Bank Polska, ciągle się rozwijają i są wzbogacane o nowe możliwości. Już teraz klienci mogą płacić za bilety komunikacji miejskiej oraz za przejazd autostradą. Z bankowości elektronicznej korzysta obecnie w Santander Bank Polska 2,7 mln klientów indywidualnych - czytamy na głównej stronie mojeid.pl

Tym samym Santander Bank Polska stał się kolejnym dostawcą tożsamości w mojeID. Z tej usługi korzystają już klienci PKO Banku Polskiego, Banku Pekao, ING Banku Śląskiego, mBanku, Getin Banku, BOŚ Banku, BNP Paribas, Credit Agricole, a także banków spółdzielczych zrzeszonych i współpracujących z Bankiem BPS oraz SGB-Bankiem. Ponad 18 mln klientów e-bankowości może korzystać z usług cyfrowych, uwierzytelniając się poprzez mojeID.

Pomóż Ukrainie, przyłącz się do zbiórki. Pieniądze wpłacisz na stronie pcpm.org.pl/ukraina

Zobacz wideo Znam niejedną KOBIETĘ, która jest SILNIEJSZA niż niejeden facet
Więcej o: