Żabka jest jedną z największych sieci sklepów w Polsce. Mimo tego dynamiczny rozwój firmy nie opiera się tylko na powiększaniu franczyzy. Właściciel marki stara się wprowadzać wiele rozwiązań technologicznych do swoich sklepów - od aplikacji mobilnej, przez paczkomaty w sklepach, format Nano, w którym nie ma obsługi, na robotach robiących hot-dogi kończąc. Firma się nie zatrzymuje i szuka kolejnych sposobów na rozwój.
Marka Żabu została zarejestrowana w Urzędzie Patentowym Rzeczpospolitej Polskiej pod koniec sierpnia - informuje portal WiadomosciHandlowe.pl. Póki co Żabka nie chce zdradzać szczegółów nowego przedsięwzięcia.
Więcej informacji z kraju na stronie głównej Gazeta.pl
"W Żabce lubimy ciągle zaskakiwać klientów czymś nowym. Stale pracujemy nad komunikacją i rozwijamy kanały dotarcia do naszych klientów. Nowy znak będzie elementem akcji, o której na ten moment nie możemy więcej powiedzieć" - przekazało biuro prasowe Żabka Polska.
Z wniosku patentowego można się jednak dowiedzieć, że marka Żabu będzie działała w branży gier, usług w zakresie gier wideo i gier internetowych. Można więc podejrzewać, że, że ma to związek z projektem, który sieć rozwija od kilku miesięcy w sklepach Nano. Portal WiadomosciHandlowe.pl informował wówczas, że Żabka prowadzi pilotaż gier wykorzystujących rozszerzoną rzeczywistość (AR, ang. Augumented Reality).
"Testowe gry Żabki są dosyć proste i polegają np. na zbieraniu żetonów (żappsów) wyświetlanych na produktach w sklepie (klient ma ograniczony czas na wykonanie tego zadania). W innej grze klienci szukają na półkach produktów wyświetlanych na ekranie smartfona i je skanują. Jeszcze inna gra... przypomina znane na całym świecie Pokemon Go i polega na rzucaniu żetonem w tarczę na środku ekranu i zdobywaniu za to punktów" - czytamy na portalu.