Getin Bank na podium aż w 3 kategoriach rankingu Przyjazny Bank Newsweeka!

Getin Bank po raz kolejny znalazł się w czołówce rankingu Przyjazny Bank Newsweeka, jednej z najważniejszych ocen jakości obsługi bankowej w Polsce. Getin Bank uplasował się na podium aż w trzech kategoriach - zajął drugie miejsce w kategoriach "Banki w Internecie" i "Bankowość mobilna" oraz trzecie miejsce w kategorii "Bank dla Kowalskiego". W każdej z nich oceniane były jakość i funkcjonalność poszczególnych usług świadczonych przez banki.

W obszarze bankowości tradycyjnej, czyli w kategorii "Bank dla Kowalskiego" punktowane były przede wszystkim jakość usług oraz kompetencje i aktywność Pracowników. Podstawowymi kryteriami oceny usług internetowych i mobilnych były przyjazność procedur, funkcjonalność serwisów transakcyjnych oraz sprawność kanałów komunikacji z bankiem.

"Getin Bank po raz trzeci z rzędu znalazł się na podium rankingu tygodnika Newsweek. To potwierdzenie, że nasza obecność w czołówce najlepszych banków w Polsce to nie zbieg okoliczności, a efekt realizowanej systematycznie Strategii i ciężkiej pracy całego zespołu. Kolejna znacząca nagroda w obszarze jakości obsługi to dla nas także wyraźny sygnał, że jesteśmy coraz bliżej celu, do którego dążymy - stworzenia banku relacyjnego" - powiedział Tomasz Misiak, Członek Zarządu Getin Noble Banku. - "Przyjazny Bank Newsweeka to nagroda, która motywuje nas do dalszego doskonalenia oferowanych przez Bank usług" - dodał.

Getin Bank jest regularnie doceniany za wysoką jakości obsługi. Nagroda Newsweeka jest powtórzeniem sukcesu z poprzedniego roku, kiedy to Bank okazał się liderem w kategorii "Banki w Internecie" i znalazł się na podium w kategoriach "Bankowość mobilna" oraz "Bank dla Kowalskiego". W tym roku Getin Bank został także ponownie nagrodzony w prestiżowym rankingu Złoty Bankier, organizowanym przez dziennik Puls Biznesu oraz portal Bankier.pl. Bank zajął drugie miejsce w kategorii głównej Złoty Bank - najlepsza wielokanałowa jakość obsługi oraz trzecie miejsce w kategorii Bezpieczny Bank - Najlepsze praktyki.

"Nieustannie pracujemy nad poprawą jakości naszych usług. Aby te działania były skuteczne, istotne jest zrozumienie, że doskonalenie jakości wymaga zaangażowania całej organizacji, a nie tylko jednego obszaru. W ostatnich latach wprowadziliśmy istotne zmiany w sposobie obsługi, sprzedaży, a także uprościliśmy komunikację produktową. Wciąż szukamy optymalnych rozwiązań, zarówno z perspektywy Klientów, jak i Pracowników banku. Cieszy nas, że nasza praca przynosi efekty i jest to doceniane przez naszych Klientów i niezależnych ekspertów" - mówi Żaneta Zugaj, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Jakości Getin Noble Banku.

Ranking Przyjazny Bank Newsweeka był realizowany we współpracy z firmą doradczą Kantar Millward Brown. W ramach badania audytorzy przez kilka tygodni wizytowali oddziały kilkudziesięciu banków oraz testowali ich usługi on-line. Instytucje finansowe oceniano w kategoriach "Bank dla Kowalskiego", "Banki w Internecie", "Bankowość hipoteczna" oraz "Bankowość mobilna".

Tomasz Misiak, Członek Zarządu Getin Noble Bank