Bank w kieszeni dla każdego

Bankowość mobilna to hit ostatnich lat. Żyjemy coraz szybciej, załatwiamy wiele spraw na raz i prędzej wyjdziemy z domu bez portfela czy kluczy niż bez telefonu. Miliony Polaków korzystają już z bankowych aplikacji mobilnych i nic nie zapowiada, żeby miało się to zmienić. Wręcz przeciwnie, aplikacje są coraz nowocześniejsze, bardziej funkcjonalne i przyjazne użytkownikom. Na ten moment, chyba jedynym ograniczeniem w korzystaniu przez wszystkich w stu procentach z dobrodziejstw bankowości mobilnej, jest podział na użytkowników systemu Android i Apple. Ci drudzy czekali z niecierpliwością na zintegrowanie opcji płatności Apple Pay właśnie z aplikacją mobilną. Getin Bank wyszedł miłośnikom Apple naprzeciw i uruchomił usługę Apple Pay w swojej aplikacji.

Jedna z tzw. prostych zasad, którymi kieruje się Getin Bank mówi, że przydatne rzeczy warto mieć zawsze pod ręką. Dlatego oprócz tego, że Bank udostępnia Klientom coraz nowsze rozwiązania, które mają uatrakcyjniać codzienne bankowanie przez telefon, to jeszcze stara się robić to w jak najbardziej przystępny sposób. Chodzi o to, żeby wszystko zajmowało dosłownie chwilę i dawało możliwość załatwienia spraw na poziomie aplikacji mobilnej. Przykładowo uruchomienie usługi Apple Pay jest bardzo proste i bez konieczności posiadania fizycznej karty. Wystarczy, że użytkownik włączy nową opcję płatności bezpośrednio w aplikacji i zamówi wirtualną kartę, która zostanie dodana do portfela Apple. Karty wirtualne, również dla usługi Google Pay, można zamawiać do kont osobistych oraz do umów kart kredytowych.

Inne udogodnienia ostatnich miesięcy dla użytkowników Getin Mobile to również lokata mobilna, sprzedaż kredytów w kanale mobilnym oraz usługi Getin Phone i Sejf. Dodatkowo, operacje wykonywane w Bankowości Internetowej, Klienci mogą łatwo zatwierdzać mobilną autoryzacją
w aplikacji Getin Mobile, bez konieczności przepisywania kodów SMS. Bank stawia również na rozwój płatności alternatywnych, dlatego udostępnił swoim Klientom płatności zegarkami Garmin Pay czy właśnie telefonem dzięki Google Pay oraz Apple Pay. Założenie jest proste - płacąc na różne sposoby Klienci mają korzystać ze wszystkich zalet kart płatniczych Getin Banku, a transakcje mają być szybkie, bezpieczne i poufne.

Po co to wszystko?

Jak się okazuje nie tylko coraz chętniej korzystamy z aplikacji mobilnej, ale wręcz staje się ona naszym podstawowym kanałem kontaktu z Bankiem. Idealnym rozwiązaniem jest mieć swój bank, tu i teraz, na wyciągnięcie ręki. To dlatego, jak informuje Getin Bank, częstotliwość logowania w aplikacji jest większa niż do Bankowości Internetowej, która jeszcze niedawno wydawała się być niezastąpiona. Mało tego, kanał mobilny coraz chętniej wykorzystywany jest do zakupu nawet bardziej skomplikowanych produktów, takich jak np. kredyty gotówkowe.

Aplikacja mobilna jest po prostu wygodna

Mówiąc najprościej – zdarzają nam się sytuacje, w których aplikacja mobilna sprawdza się znacznie lepiej niż Bankowość Internetowa. Najlepszym przykładem jest niezaplanowane wyjście do sklepu, lekarza czy na obiad.  Często nie jesteśmy pewni, czy na naszym koncie znajduje się odpowiedna kwota, a wtedy pojawia się obawa, czy transakcja nie zostanie odrzucona przy kasie. Właśnie w takiej sytuacji zawsze można wyjąć telefon z kieszeni i w aplikacji mobilnej sprawdzić aktualny stan konta. I to właśnie ceni sobie współczesny Klient Banku.