Popełniłem już tyle głupich błędów w biznesie, że teraz statystycznie musi mi się udać - Konrad Traczyk [NEXT TIME]

"Mój inwestor na początku naszej relacji biznesowej powiedział mi, że jestem w takim wieku i zrobiłem po drodze już tyle głupich rzeczy, że teraz statystycznie jest prawdopodobieństwo, że może mi się coś udać. Dlatego zainwestuje w moją firmę"- mówi Konrad Traczyk, założyciel platformy Hash.fm.

Konrad Traczyk jest od wielu lat związany z branżą reklamy i social media. Doświadczenie zdobywał m.in. w spółce One-2-One S.A. jako szef działu odpowiedzialnego za treści oraz w spółce EURO RSCG Poland jako szef działu social media. W 2011 r. założył spółkę Social Hackers, w ramach której powstał projekt Hash.fm. Po zaledwie dwóch miesiącach od uruchomienia platformy w spółkę zainwestowała Agora. W branży startupowej komentowano to jako jedną z najszybszych inwestycji od momentu uruchomienia projektu. Hash.fm to agencja influencer marketingu, to rodzaj rankingu osobowości internetowych, ustalany na podstawie aktywności danej osoby, oraz zaangażowania jakie budzi wśród użytkowników.

W nowym cyklu wideo NEXT TIME przedstawiamy ludzi sukcesu, którzy opowiadają, jakie rady napisaliby na karteczce i przykleili na biurku samym sobie, gdy mieli 20-25 lat. Jakich błędów mogliby dzięki temu uniknąć, co zrobiliby lepiej, czego się nauczyli i teraz mogą podzielić się doświadczeniem z innymi. Dzięki pasjonującym rozmowom dowiadujemy się nie tylko smaczków z ich historii biznesowej, ale także lepiej poznajemy ich jako ludzi. Czasem mówią nam o rzeczach, o których nie powiedzieli nikomu innemu...

Dziękujemy za udostępnienie przestrzeni do nagrania filmu Business Link w Warszawie.

Więcej o: