Polski e-commerce. Dlaczego warto postawić na nowoczesne technologie i wybrać cloudhosting?

Polski rynek e-commerce jest wart ponad 60 mld zł. W czasie epidemii koronawirusa wiele biznesów przeniosło się do sieci, co powoduje, że wzrost sprzedaży w porównaniu z zeszłym rokiem jest rekordowy. Jak przyłączyć się do "internetowej rewolucji"?

Ci, którzy sądzą, że pandemia zamroziła handel w sieci, będą zaskoczeni najnowszymi danymi. Z czerwcowego raportu PMR wynika, że tegoroczny wzrost rynku e-commerce w Polsce wyniósł 26 proc. i był największy w historii. Wartość polskiego rynku jest niewiele niższa od przewidywań „przedcovidowych” i wynosi 61 mld zł. Biorąc pod uwagę to, jak negatywnie epidemia wpłynęła na wiele gałęzi przemysłu – turystykę, branżę artystyczną, czy transportową – w przypadku e-handlu mówić możemy zatem mówić nawet o gigantycznym wzroście!

Nazwa.plNazwa.pl Matriał promocyjny

Zarabianie w sieci jest tańsze i prostsze, niż myślisz

Prowadzenie sklepu przez Internet to jeden z najlepszych sposobów, by w dobie wciąż obowiązujących ograniczeń zwiększyć sprzedaż towarów i usług. Konsumenci cenią sobie bowiem bezpieczeństwo tego typu transakcji oraz wygodę dokonywania zakupów bez wychodzenia z domu. Istnieje spora szansa, że trendy utrwalone wśród konsumentów w czasie epidemii nie zmienią się, nawet kiedy koronawirus „stanie się przeszłością”. Moment na uruchomienie czy rozszerzenie działalności w Internecie wydaje się więc być idealny.

Stworzenie i utrzymanie e-sklepu jest i łatwe, i tanie. Czy musimy dużo zainwestować w hosting? Podstawowy CloudHosting e- Sklep Start na rok można mieć już za symboliczne 100 zł netto korzystając z oferty nazwa.pl. Nawet przy tak niskiej cenie otrzymujemy kompleksowe rozwiązanie.

Wolny sklep to strata klientów. Nie pozwól im się zniechęcić

Warto pamiętać, że CloudHosting e-Sklep w nazwa.pl wykorzystuje najnowocześniejsze zdobycze technologii. W największym skrócie: nie tylko serwer udostępnia zasoby dopasowane do ilości klientów, odwiedzających sklep, lecz także zasoby i dostępność serwerów są dostosowane do ilości użytkowników. Ma to kluczowe znaczenie, gdyż nie ma sensu organizować, np. promocji, by klienci „odbili” się od wolno działającej strony, umieszczonej na pojedynczym serwerze. W nazwa.pl, w przypadku obciążenia serwera przez większą ilość klientów sklepu, połączenia od nich są automatycznie i w ciągu ułamka sekundy przekierowywane do innej maszyny. Dzięki temu nie zdarzy się sytuacja, by sklep internetowy był niedostępny lub działał powoli. To dobre rozwiązanie, ponieważ szybkość wczytywania strony internetowej jest jedną z kluczowych cech wpływających na konwersję. Dlatego warto przenieść swój hosting do dostawcy, który oferuje najszybsze rozwiązanie na rynku.

Nazwa.plNazwa.pl Materiał promocyjny

„Dzięki wymianie serwerów, sklepy obsługiwane przez nazwa.pl działają kilkukrotnie szybciej niż na hostingu w innych firmach konkurencyjnych. Ta sama aplikacja PrestaShop jak pokazały powyższe testy może działać nawet 10x szybciej po przeniesieniu jej do nazwa.pl z serwerów home.pl, dhosting.pl czy mydevil.net. Warto więc przed zakupem hostingu porównać nie tylko cenę, ale przede wszystkim szybkość działania oferowanych usług.” – mówi Krzysztof Cebrat, prezes zarządu nazwa.pl.

Wiele ułatwień, którymi sam zarządzasz

CloudHosting e-Sklep w nazwa.pl ma też wiele ważnych funkcjonalności, ułatwiających prowadzenie witryn e-commerce. Wygląd strony można personalizować, a użytkownik ma dostęp do dużej ilości modułów, które pozwalają w pełni dostosować stronę do naszej działalności. Korzystanie ze sklepów nazwa.pl daje też sporą przewagę nad konkurencją, dzięki dopracowanym mechanizmom SEO. Służą one temu, aby pozycja naszego sklepu w wynikach wyszukiwania była wysoka, a to z kolei pozytywnie wpływa na ilość odwiedzin i klientów. Działalność e-commerce, dzięki nazwa.pl, mogą uruchomić nawet mało doświadczeni użytkownicy. Warto dodatkowo podkreślić, że każdy z klientów nazwa.pl może liczyć na wsparcie ze strony zespołu ekspertów pomagających w optymalizowaniu sklepów i służących radą we wszystkich tematach z nimi związanych.

Przeniesienie sprzedaży do Internetu może okazać się sposobem na zwiększenie zysków, a przez to zapewnienie naszej firmie stabilności finansowej i zyskanie przewagi nad konkurencją. Tylko dzięki wyborowi usługodawcy, który dysponuje odpowiednią infrastrukturą, nie będziemy musieli się martwić o działanie naszego e-sklepu.

Spółka nazwa.pl, oferująca najwyższy standard usług hostingowych, osiągnęła go dzięki niespotykanym na polskim rynku innowacjom. Jako pierwsza firma hostingowa w kraju zaczęła wykorzystywać ultraszybkie dyski Intel Optane oraz wysokowydajne procesory Intel Xeon. Warto więc jej zaufać.

Wykorzystaj możliwości CloudHosting e-Sklep Start w nazwa.pl przez 6-miesięcy za darmo!

Specjalnie dla Czytelników Gazeta.pl, nazwa.pl udostępniła voucher, za pomocą którego przez 6- miesięcy możesz przetestować CloudHosting e-Sklep Start bezpłatnie. Wystarczy, że w koszyku, w miejscu przeznaczonym na kod rabatowy, wpiszesz: pq46-8726-2789