Polacy wydają w internecie coraz więcej. Tak wynika z analiz zaprezentowanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej. W 2023 roku wartość rynku e-commerce w naszym kraju ma wynieść 130 miliardów złotych. W zaledwie trzy lata rynek urośnie o około 30 miliardów złotych.
Wielu przedsiębiorców próbuje wykroić część tego internetowego tortu dla siebie. Nie jest to jednak łatwe z uwagi na olbrzymią konkurencję. Dlatego też mniejsze firmy szukają silnych partnerów, którzy ułatwią im dotarcie do dużej grupy odbiorców. Miejscem, które szczególnie sobie upodobali jest EmpikPlace - platforma marketplace Empiku, gdzie tysiące Sprzedawców prowadzi już swoje sklepy.
EmpikPlace Materiał promocyjny
Konsumentowi daje to olbrzymi wybór oraz poczucie bezpieczeństwa, bo kupuje w znanym, zaufanym sklepie. A przedsiębiorcy? Unikalne możliwości rozwoju. Współpraca z platformą typu marketplace to szansa nie tylko dla znanych, dużych marek, ale i dla mniejszych graczy - nie trzeba tu zaczynać od podstaw budowania rozpoznawalności i własnego sklepu internetowego. Dołączenie do platformy, która na start zapewnia dotarcie do milionów klientów, cieszy się ich zaufaniem i ma na koncie spektakularne sukcesy jest zdecydowanie łatwiejszym, bardziej efektywnym i ekonomicznym rozwiązaniem. Na tym jednak nie koniec. Sprzedawca zyskuje także wsparcie technologiczne i marketingowe, dedykowany zespół doradców oraz sprawdzone sposoby na to, by zwiększyć sprzedaż w internecie. Skuteczność tego typu posunięcia potwierdzają liczby.
EmpikPlace Materiał promocyjny
Od początku swojej działalności EmpikPlace rozwija się w imponującym tempie. W ostatnich miesiącach notuje historyczną dynamikę sprzedaży, sięgającą 100% rok do roku. Na współpracę z tym zaufanym partnerem postawiło już 3,5 tysiąca sprzedawców, którzy zrealizowali niemal 5 milionów zamówień. Nieustannie rośnie także liczba ofert, które wystawiają na Empik.com - obecnie to już ponad 5 milionów (+56% r/r), a miesięcznie przybywa ich nawet 200 tysięcy w 20 kategoriach i 300 podkategoriach. Potwierdza to tylko fakt, że Empik ma naprawdę szeroką ofertę, która jest w stanie trafić do każdego.
Wiadomo też, jakie kategorie produktów przyciągają klientów. Do najpopularniejszych, notujących nawet 3-cyfrowe wzrosty rok do roku należą: Elektronika, z dynamiką na poziomie 240%, a także Dom i Ogród, Zdrowie i Uroda, Sport, Zabawki oraz AGD.
Dla każdego przedsiębiorcy przy wyborze partnera biznesowego liczy się to, by postępował on według jasnych reguł. Nikt nie lubi ukrytych kosztów czy niespodziewanych opłat. EmpikPlace zapewnia przejrzyste zasady współpracy, oparte na stawkach prowizyjnych, często dużo niższych w porównaniu z innymi wiodącymi marketplace'ami. Dołączenie do platformy nie wiąże się również z żadną opłatą aktywacyjną czy innymi ukrytymi kosztami, przez co współpraca z Empikiem jest korzystna finansowo. Wszystko to sprawia, że jako przedsiębiorca po prostu wiesz, na czym stoisz.
Dlaczego jeszcze przystąpienie do EmpikPlace się opłaca? Empik bierze na siebie spory ciężar działań, których celem jest zwiększenie sprzedaży. Inwestuje we wsparcie marketingowe oraz narzędzia, bez których wzrost sprzedaży i analiza danych nie byłyby możliwe. Sprzedawcy mogą więc skorzystać z wielu mechanizmów, które pomogą im zrozumieć potrzeby i zachowania klientów. To także wsparcie zespołu opiekunów, m.in. poprzez materiały edukacyjne i webinary. Dodatkowo, dzięki integracji z topowymi platformami tj. IdoSell, Shoper, WooCommerce, Presta czy BaseLinker, rozpoczęcie sprzedaży jest szybkie i proste.
Stawiać wyłącznie na własny sklep czy rozwijać sprzedaż na EmpikPlace? Garść kolejnych danych rozwiewa większość wątpliwości. Po pierwsze Empik.com odwiedzają średnio 32 miliony osób miesięcznie, a w zasięgu sklepu znajduje się już niemal 30 proc. polskich internautów. To także aplikacja Empik, z której korzystają miliony zadowolonych klientów - z oceną 4,9/5 jest najlepiej ocenianą apką zakupową w Polsce.
Wśród kluczowych korzyści dla Sprzedawców można również wymienić możliwość dołączenia do usług Empik Premium i Empik Premium Free, które skupiają już blisko 8 mln najbardziej lojalnych i aktywnych klientów. Firmy, które przyłączyły się do programów, notują wzrost obrotów nawet ponad 100%. W ramach takiej współpracy, Empik subsydiuje koszty dostawy zamówień, a produkty oznaczone jako Premium są bardziej widoczne, przez co znacznie chętniej wybierane. Dla Sprzedawców oznacza to większą szansę na zdobycie klienta.
Szukasz możliwości rozwoju Twojego biznesu online? Z Empikiem to bardzo łatwe. Dowiedz się, jak w prosty sposób zacząć sprzedawać na EmpikPlace i poznaj pełną listę korzyści: Empik.com/empikplace.