Rewolucyjny pomysł znanej sieci. Nowe sklepy tuż przy autostradzie. Podróż będzie przyjemniejsza

Sieć sklepów, którą co rano odwiedzają miliony Polaków, znów udowodniła, że wie, jak dostosować się do specyficznych potrzeb klientów. Dwie nowe placówki powstały bowiem w miejscach, w których zrobienie zakupów "jak pod domem" było do tej pory niemal niemożliwe. Przedsiębiorcy, którzy zdecydowali się prowadzić lokale doskonale znane większości mieszkańców kraju, otrzymali w pełni wyposażony sklep. Dołączyć do elitarnego grona może niemal każdy, kto jest przedsiębiorczy. Znana sieć udziela wsparcia na wielu płaszczyznach.

Święta i początek nowego roku to czas, w którym Polacy podróżują wyjątkowo często i długo.  Podróż bywa wyzwaniem, bo musimy wybrać trasę odpowiednią do naszych potrzeb. Droga prowadząca przez miasta pozwala zrobić przystanek w celu zjedzenia posiłku czy zrobienia zakupów, ale wiąże się ze znacznym wydłużeniem czasu podróży. Przejazd drogą ekspresową czy autostradą jest szybki, ale tu kłopotem mogą okazać się ograniczone możliwości zjedzenia ciepłego posiłku o wykonaniu standardowych zakupów, takich jak pod domem, nie wspominając.

Znana sieć udowadnia, że potrafi sprostać potrzebom konsumentów. Sklepy przy autostradach

Okazuje się jednak, że dzięki wyjątkowej inicjatywie popularnej w Polsce sieci druga z możliwości wreszcie stała się dostępna dla podróżnych. Żabka otworzyła bowiem swoje pierwsze sklepy w bezpośrednim sąsiedztwie autostrady A2. Oba obiekty znajdują się tam, gdzie kieruje się każdy, kto myśli o przerwie w podróży. Oba mają też standardową ofertę, która obejmuje produkty spożywcze – w tym te spożywane na ciepło jak hot-dogi, kanapki, panini, kawę, napoje, słodycze, przekąski etc.

Sklep nr 9000 i 9001 otworzono na dwóch MOP-ach (Miejscach Odpoczynku Podróżnych) – w Gnilcu (to ostatni punkt postojowy przed niemiecką granicą) i Sośnie (to z kolei pierwszy punkt postojowy przy wjeździe do Polski przy wjeździe z Zachodu). MOP-y to miejsca, a w których podróżni spędzają od 15 minut do nawet godziny. W przypadku kierowców zawodowych ten czas może być znacznie dłuższy. Nic wiec dziwnego więc, że możliwość wykonania standardowych zakupów czy zamówienia wielu dań na ciepło jest tak atrakcyjna.

Inwestycja Żabki z pewnością spodoba się kierowcom. Ma jednak znacznie bardziej symboliczne znaczenie niż mogłoby się wydawać. Placówkę nr 9000 prowadzić będzie bowiem przedsiębiorca, który z siecią związany jest od 20 lat. I wciąż chce, by jego przyszłość związana była z popularnym w Polsce szyldem.

Miałem szansę od lat, z bliska obserwować rozwój Żabki, jej nowoczesne podejście do prowadzenia biznesu, rozbudowywanie oferty produktowo-usługowej, wprowadzanie narzędzi poprawiających efektywność działań franczyzobiorców, jak i nowe formaty placówek – wszystko z myślą o komforcie klientów i współpracujących z siecią przedsiębiorców – podkreśla Tomasz Rogowski, franczyzobiorca 9000. sklepu Żabka.

Franczyzobiorca sklepu Żabka nr 9000Franczyzobiorca sklepu Żabka nr 9000 materiał promocyjny

Podkreśla też, że warunki, które mu stworzono, zachęcają, by działać i pomagają rozwijać skrzydła.

Sieć stwarza drobnym przedsiębiorcom niezwykle dobre warunki do prowadzenia ich lokalnych biznesów, rozwoju zawodowego i sukcesu. Dzięki temu wszystkiemu pomimo współpracy z Żabką od niemal 20 lat nie czuję wypalenia. Niezwykle cieszę się zatem, że mam okazję poprowadzić teraz również wyjątkową 9000. placówkę sieci w wyjątkowej lokalizacji tj. na terenie MOP-u Gnilec – mówi przedsiębiorca.

Żabka dba o przedsiębiorców i ich lokalne relacje. Tak buduje się społeczność

Żabka zadbała o to, by ci, którzy zdecydują się skorzystać z oferty sklepu mieli odpowiednio dużo przestrzeni również na spożycie posiłku. Dlatego też wewnątrz sklepu wydzielono osobną strefę gastronomiczną.  Było to możliwe dzięki autorskiemu projektowi architektonicznemu. Sieć dba bowiem nie tylko o to, by jej franczyzobiorcy mieli doskonałe warunki do rozwoju działających lokalnie firm, w ramach których prowadzą swoje sklepy. Żabka współpracuje też z wieloma polskimi firmami – dostawcami, producentami, a także architektami. Wciela w ten sposób ideę zrównoważonego rozwoju, której jednej z filarów jest dbanie o relację z lokalnymi przedsiębiorcami.

Sieć udowodniła też po raz kolejny, że potrafi znaleźć różnorodne rozwiązania – dopasowane do specyfiki danego miejsca, potrzeb konsumentów, ale i przedsiębiorców. Nowy koncept sklepu to kolejny element budujące siłę jednej z najpopularniejszej polskich sieci. W kraju ma wyjątkowo mocną pozycję – według badań zna ją 93 proc. Polaków.

Nie można się temu dziwić. Żabka w ostatnich latach włożyła wiele energii w to, by otwierać nowe placówki. W całym kraju jest ich już 9001 (wliczając w to sklepy, które właśnie otwarto w pobliżu autostrady).

 

Możesz prowadzić swój sklep. Żabka wspiera na wielu płaszczyznach. Od towaru po szkolenia

Sukces modelu, który rozwija sieć ,oparty jest na głębokim zrozumieniu tego, czego chcą konsumenci  i przedsiębiorcy. Działalność pod dobrze znanym szyldem pozwala w bezpieczny sposób budować lokalną, własną społeczność. Franczyzobiorca często sam bowiem staje za ladą nawiązując bezpośrednie relację i poznając jej preferencje.

Działając pod skrzydłami giganta handlu, mamy szansę ugruntować swoją pozycję i udowodnić to, że jesteśmy godni zaufania. Tym, którzy chcą pokazać swój potencjał, sieć oferuje wsparcie na wielu płaszczyznach. Wkład, który jest wymagany, by otrzymać w pełni wyposażony i zatowarowany sklep jest dość niski – wynosi zaledwie 5000 zł. Przedsiębiorca, który zdecyduje się na działanie pod zielonym szyldem, nie będzie musiał martwić się o wiele istotnych dla jego sukcesu działań takich jak szkolenia, narzędzie informatyczne, o gigantycznej, obecnej niemal stale w mediach akcji marketingowej nie wspominając.

Większość Polaków zna ten szyld. Ty zarządzać nim możesz nawet przez smartfon

Nic dziwnego, że 77 proc. franczyzobiorców Żabki pomiędzy kwietniem a czerwcem 2022 roku osiągnęło przychód nie mniejszy niż 22 tys. zł. W wielu wypadkach był nawet większy.

Prowadzenie firmy w obecnych czasach może wydawać się nieco ryzykowne. Żabka ma rozwiązanie i tego problemu. Od 2021 roku oferuję nowatorskie rozwiązanie. „Polisa na biznes" zapewnia ochronę finansową przedsiębiorcy w momencie, gdy ten z jakichś względów zakończy współpracę z siecią z ujemnym wynikiem. Gdyby doszło do strat, zostaną pokryte z polisy towarzystwa ubezpieczeniowego.

Prowadzenie sklepu Żabka wiąże się z wieloma codziennymi obowiązkami, którymi znacznie łatwiej sprostać dzięki jeszcze jednemu elementowi niesienia realnej pomocy. Chodzi o Centrum Wsparcia Franczyzobiorców, Partnerów ds. Sprzedaży, a także Trenerów ds. szkoleń. Sieć pomaga nawet w usuwaniu różnego rodzaju usterek technicznych, które przecież wszędzie tam, gdzie działają różnego rodzaju urządzenia, mogą się zdarzyć.

Najlepszy dowód na to, że system wsparcia stworzony przez Żabkę ułatwia prowadzenie biznes, to słowa franczyzobiorcy, który prowadzi sklep przy autostradzie.

Moja współpraca z Żabką rozpoczęła się w 2003 roku — uruchomiłem wówczas swój pierwszy sklep w Krośnie Odrzańskim. W 2011 r. dostałem propozycję objęcia roli Partnera ds. sprzedaży i przez 3 lata pracowałem bezpośrednio po stronie sieci. Potem pomagałem żonie w prowadzeniu biznesu pod szyldem Żabki w Krośnie Odrzańskim, a w 2020 r. otworzyłem z siecią punkt w Słubicach – mówi. Współpraca z siecią pomaga rozwijać się i podbijać nowe rynki.

Udowodnij swoją przedsiębiorczość. Dajesz niski wkład własny, dostajesz nawet polisę

Żabka udostępnia też prowadzącemu sklep zaawansowane narzędzia informatyczne.  Aplikacja Cyberstore może zostać zainstalowana na zwykłym smart fonie. Za jej pomocą wieloma aspektami działalności naszego punktu możemy zarządzać zdalnie. Sprawdzimy stan sklepowych półek, termin dostawy i wiele innych przydatnych informacji. Dzięki nim nie będziemy musieli za każdym razem osobiście zjawiać się w sklepie.

Żabka dba też o to, by prowadzący sklepy Żabka mogli łatwiej zadbać o siebie. Stąd też dostęp do wielu dodatkowych benefitów jak ubezpieczenia zdrowotne, karty umożliwiające korzystanie z siłowni, basenów czy ułatwiające rozliczanie kosztów paliwa.

Dołączenie do wielkiej rodziny Żabki jest proste. Proces rekrutacji i szkoleń podjąć mogą zarówno ci, którzy w handlu mają doświadczenia od lat, jak i ci, którzy chcą spróbować czegoś nowego, przebranżowić się, dołączyć do wyjątkowej grupy przedsiębiorców. Jeśli tylko jesteśmy pracowici, zaangażowani, mamy wielką szansę stać się istotnym ogniwem w budowie jednej z najważniejszych sieci działających w Polsce.

Więcej o: