Jaki smartfon dla firmy wybrać? Podpowiadamy, na co zwrócić uwagę

KS
04.06.2018 09:00
Jaki smartfon dla firmy wybrać?

Jaki smartfon dla firmy wybrać? (fot. pexels)

Telefon często pełni jedną z ważniejszych funkcji w firmie, umożliwiając komunikację zarówno wśród pracowników, jak i z klientami. Jednak dzisiaj nowoczesne smartfony oferują znacznie więcej niż tylko możliwość prowadzenia rozmów czy wymianę wiadomości. Podpowiadamy, jak wybrać smartfon dla firmy i do biznesu.

Jaki smartfon dla firmy - parametry

W zależności od tego, ile chcecie przeznaczyć na telefon dla firmy, możecie oczekiwać różnych funkcji. Modele za około 500 zł wystarczą, jeśli zależy wam przede wszystkim na funkcji Dual SIM czy wydajnym prowadzeniu rozmów. Jednak bardziej wymagający klienci powinni szukać smartfona z wyższej półki. Przede wszystkim potrzebny nam będzie wydajny telefon z pojemną baterią (min. 3000 mAh). Dobry telefon ma min. 4 GB pamięci RAM oraz najnowszy system operacyjny (Android 8.0 lub iOS 11). Takie urządzenie sprawdzi się do obsługi poczty, stron internetowych oraz pakietów biurowych. Szukajmy urządzeń z jak najnowszą wersją łączności Bluetooth (najlepiej 4.0 lub nowszą) oraz z łącznością komórkową 4G LTE. 

Na jakie dodatkowe funkcje zwrócić uwagę?

To naturalne, że dla biznesmena również wygląd telefonu ma znaczenie. Telefon, który zabieramy na spotkania służbowe powinien być elegancki i wytrzymały. O ile wielkość telefonu dobieramy do własnych preferencji, to warto zwrócić uwagę na ekran. W proporcjach 18:9 wygodniej czyta się maile czy przegląda strony internetowe. Dla osób prowadzących działalność ważna powinna być także ochrona danych, które zapisane są w telefonie. Dlatego warto wybrać model z czytnikiem linii papilarnych lub z funkcją rozpoznawania twarzy.

Jak szukać oferty dla firm u operatorów?

Klienci biznesowi mają nieco inne oczekiwania niż indywidualni, jednak najważniejsza powinna być swoboda i brak ograniczeń. Przede wszystkim, wybierając ofertę abonamentową należy zwrócić uwagę na to, by zarówno do innych operatorów, jak i na telefony stacjonarne można było wykonywać połączenia i wysyłać wiadomości bez dodatkowych opłat. Jeżeli zaś prowadzimy często rozmowy z zagranicznymi partnerami, to również rozmowy w roamingu powinny być objęte abonamentem. Kolejna ważna rzecz to duży pakiet internetu zarówno do stałego kontaktu ze współpracownikami i klientami, jak i do przeglądania stron. Ciekawą opcją są oferty dla firm, w których możemy dodatkowo dobrać drugi czy kolejny numer w okazyjnej cenie lub wybrać pakiet internetu stacjonarnego do biura. 

Więcej o:
Komentarze (6)
Zaloguj się
  • sailor50

    Oceniono 4 razy 4

    Jeeezu - o czym jest ta notka? Z tytułu na stronie głównej wnosiłem, że autor doradzi jakiś konkretny model, a gość mówi nam czego szukamy + dodaje reklamy najgorszej sieci i linki do "linkowni". Nie należy u się nawet złotówka za wierszówkę.

  • lekarzzewsi

    Oceniono 3 razy 3

    Wstydzić się telefonu... Gimbaza?

  • kontra.punkt

    Oceniono 4 razy 0

    Jakimś cudem do rozmów wystarcza mi zwykła komórka marki X którą kupiłem za kilkadziesiąt złotych. Jeśłi chcę komuś wysłać fotkę, używam do tego celu e-maila a do robienia zdjęć na coo dzień korzystam z kompaktowego aparatu fotograficznego. Na wakacje zabieram lustrzankę.

  • dert4

    0

    jak nie chcesz się wstydzić, a masz mało kasy - kupuj używany.
    Ale dla GW to zbyt trudne.

  • swiroslaw_zbawiciel

    0

    Zmieniaj co pół roku! Kup teraz, taniej nie będzie!

    Co za piertoły!!!

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX