Telewizory w promocyjnych cenach. TOP 5 modeli, które zwróciły naszą uwagę

KS
14.11.2018 10:30
Telewizory w promocyjnych cenach

Telewizory w promocyjnych cenach (fot. pexels)

Zimowe wyprzedaże ruszyły pełną parą, a w OleOle wciąż świętowane są 10-te urodziny sklepu. Z tej okazji wybraliśmy dla was 5 wartych uwagi telewizorów ze smart TV.
Wróć do artykułu

Skomentuj:

Musisz się zalogować, by dodać komentarz. Jeśli nie posiadasz konta zarejestruj się.

Komentarze (10)

  • djarev

    Oceniono 6 razy -2

    W promocyjnej cenie to można zarobić w mordę. Porządny sprzęt zwykle nie podlega promocjom, a na niezły telewizor trzeba wydać przynajmniej te 10 tysięcy.

    Pokaż starsze odpowiedzi (3)

  • eberhard_mock_breslau

    0

    Trochę nie ogarneliście, że np samsung ma teraz promocję na 55” w 4k za 1999zł. To jest dopiero dobra cena.

  • duch87

    0

    Model Philipsa 7303, szczególnie warty uwagi - dobra cena i napakowany nowinkami technologicznymi. Warto.

  • qzynek

    Oceniono 2 razy 0

    UWAGA NA PROMOCJE!
    Vision Express to typowa firma wykorzystująca swoją pozycję rynkową w sporze z klientami. Oto co spotkało syna moich przyjaciół ze strony Vision Express.

    Ze sprzętu Vision Express korzystał przez kilkanaście lat – ponad połowę swojego życia. Do tej pory BYŁ zadowolony.

    W Salonie Optycznym Vision Express w CH Arkadia w Warszawie, w dniu 3 lutego 2017 roku kupił kolejne, nowe okulary. Niestety, 22 września 2018 roku, podczas użytkowania - czytania - okulary się rozpadły – tzn. odpadł zausznik.

    25 września zjawił się w Salonie jw. z problemem. Ponieważ w Salonie nie naprawia się sprzętu, a od zakupu nie minęły 24 miesiące, przyjęto jego reklamację, z opcją usunięcia wady - NAPRAWY towaru.

    Ta reklamacja decyzją sprzedawcy z dnia 1 października została odrzucona z uzasadnieniem, że złamanie zawiasu jest wadą fizyczną, która została spowodowana NIEWŁAŚCIWYM UŻYTKOWANIEM OKULARÓW, które są wykonane zgodnie z normą PN-EN ISO 12870, UE 93/42/EWG.
    Oczywiście w dniu 8 października odwołał się od tej decyzji, Nie zgadzając się z jej uzasadnieniem, czyli opinią zamieszczoną w decyzji Sprzedawcy, że uszkodzenie oprawki spowodowane zostało niewłaściwym użytkowaniem okularów, przedstawił m.in., że są one:
    • przechowywane w twardym etui,
    • zakładane i zdejmowane zawsze dwoma rękami,
    • czyszczone specjalnym płynem kupionym w Salonie Vision Express, oraz za pomocą ściereczki z mikrofazy także z Salonu.

    Okulary z Vision Express używał od kilkunastu lat, a jest to pierwszy w jego życiu przypadek, że rozpadają się w trakcie używania (czytania!)

    Przewidując dalsza obronę sprzedawcy przed uznaniem reklamacji, poprosił, aby w przypadku wątpliwości, co do zasadności reklamacji, Vision Express w odpowiedzi wyraził zgodę na rozstrzygnięcie sprawy przez Stały Polubowny Sąd Konsumencki.

    W dniu 29 października 2018 otrzymał „Decyzję II-iej instancji w sprawie reklamacji,” z informacją, że reklamacja została rozpatrzona negatywnie, gdyż bezpośrednią przyczyną było ZGNIECENIE OKULARÓW. (W I-ej instancji przyczyną było NIEWŁAŚCIWE UŻYTKOWANIE OKULARÓW). Oczywiście norma PN oraz Dyrektywa UE także były przywołane.
    Notabene, ciekawe, jakie przyczyny byłyby podane w III-iej instancji.

    Ani słowem nie odniesiono się co do zgody – albo jej braku - na rozstrzygnięcie sprawy przez Stały Polubowny Sąd Konsumencki.

    Ani słowem - jak wymagają tego przepisy – dokąd może się odwołać od decyzji II instancji. Ani Biuro Obsługi Klienta, ani dział Opinie, ani sekretariat na wystąpienie chłopaka nie raczą odpowiedzieć.

    Machnął więc ręką na dalszą współpracę z Vision Express.

    A teraz najciekawsze, najważniejsze, clou sprawy: przy wyjściu z Salonu Vision Express obsługa wręczyła mu wizytówkę firmy Optis w Warszawie na ulicy Mińskiej z informacją, że za ~30 PLN naprawią tam jego oprawkę.
    Mogli to zrobić - wręczyć tę wizytówkę - już miesiąc wczesniej.

    Wiem, że dla takiego potentata ubytek kilku klientów jest niezauważalny, nieodczuwalny, ale jego Rodzice i Rodzeństwo odstąpili od dalszej współpracy z VE. (Ja korzystam z innej sieciówki).

  • szabepio

    Oceniono 3 razy 1

    Hm to stare modele. 2015 2016 i 2017.
    Wszystkie 50Hz matryce. Niskie kontrasty. Słabe a wręcz niskie odświeżanie. Więc pytam co takiego przykuło waszą uwage. Moze te wysokie ceny jak na te slabe telewizory?

  • js08836

    Oceniono 1 raz 1

    Starocie nie warte uwagi. Jak wam nie wstyd wciskać szmelc.

  • pszczolkaprezesa

    Oceniono 1 raz 1

    Jak ktos tam zamierza kupować, to najpierw wsadzić głowę do kibla i spuścić wodę. Jak dalej będzie chętka na zakupy w tym sklepie ponowić. Jak przejdzie to znaleźć coś gdzie indziej. Zrobiłem tam zakupy i przesyłka spakowana tak że wołało to o pomstę do nieba, a firma zero reakcji. Potem okazało się że to u nich norma.

  • Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX