Jeśli chcesz zgłębić tajniki marketingu cyfrowego oraz szukasz praktycznych wskazówek i inspiracji, DIMAQ DAY jest dla Ciebie. Wybierz dogodny dla siebie termin i lokalizację.
Konferencja odbędzie się w:
• Katowicach (4 marca 2020 r.),
• Wrocławiu (5 marca 2020 r.),
• Poznaniu (6 marca 2020 r.).
Podczas DIMAQ DAY nasi eksperci – praktycy z branży – wygłoszą w każdym mieście 12 inspirujących prelekcji z zakresu kluczowych obszarów digital marketingu, m. in.: SEM, content marketing, analityka, programmatic, mobile marketing, e-commerce. Nie zabraknie case studies oraz najważniejszych trendów, którymi żyje branża digital. Wszystko po to, aby pokazać Ci, jak skutecznie zarządzać marketingowym budżetem.
Po konferencji odbędą się warsztaty na których dowiesz się m.in. jak efektywnie prowadzić profil na Instagramie, jak szybko zbudować landing page do generowania leadów, a także jak zarządzać panelem reklamowych na Facebooku.
Szczegółowa agenda oraz rejestracja dostępne są na tej stronie.
Program wydarzenia jest zgodny z DIMAQ – międzynarodowym standardem kwalifikacji e-marketingowych.
Na DIMAQ DAY zapraszamy szczególnie:
• osoby odpowiedzialne za działania marketingowe w firmach;
• właścicieli i zarządzających firmami, którzy chcą się dowiedzieć, jak wdrożyć skuteczną strategię marketingową, wykorzystując kanały cyfrowe;
• project managerów, analityków, pracowników działów zakupów, IT i HR, którzy są zaangażowani w procesy cyfryzacji;
• osoby początkujące w e-marketingu oraz takie, które na co dzień nie zajmują się e-marketingiem, ale chcą/muszą się dowiedzieć na czym polega.
Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w nim, posiadacze certyfikatu otrzymują punkty recertyfikacyjne i mogą skorzystać z dodatkowego rabatu na zakup biletu.
Patroni medialni: Brief, Gazeta.pl, Korpo Voice, Medialna Perspektywa, My Company, Nowa Sprzedaż, Nowy Marketing, Online Marketing Magazyn, Poradnik Pracownika, Poradnik Przedsiębiorcy, portalmedialny.pl, studentnews, Wirtualna Polska.
Partnerzy: Sektorowa Rada ds. Kompetencji, Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korfantego, Collegium da Vinci.
DIMAQ to międzynarodowy standard kwalifikacji digital marketingowych, który istnieje od 2015 roku. Definiuje niezbędny poziom wiedzy i kwalifikacji specjalistów z obszaru marketingu cyfrowego, pozwala na jego porównywanie i ewaluację. Metodologia DIMAQ została opracowana przez ekspertów powołanych przez IAB Polska pod nadzorem merytorycznym Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska. Standard posiada rekomendację IAB Europe i jest dostępny w 9 europejskich krajach: Polsce, Grecji, Słowacji, Słowenii, Serbii, Czarnogórze, Rumunii, Bośni i Hercegowinie oraz na Cyprze. Certyfikat, zgodny z założeniami Europejskiej Ramy Kwalifikacji, dostępny jest na dwóch poziomach: Basic i Professional. Aby go uzyskać, należy zdać egzamin sprawdzający przekrojową wiedzę z 12 obszarów e-marketingu. Ze względu na dynamicznie rozwijającą się branżę, ważność certyfikatu jest ograniczona czasowo do 2 lat i podlega procedurze recertyfikacji.
Kontakt: Katarzyna Łukasik Manedżer ds. komunikacji Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska T: +48 512 679 649 E: k.lukasik@iab.org.pl