StepStone.pl świętuje swoje pierwsze urodziny, jeśli jeszcze o nich nie słyszałeś, to najwyższy czas to zmienić

Niemal dokładnie rok temu, na polskim rynku pojawiła się nowa platforma e - rekrutacyjna, StepStone.pl. Jest to marka, która zdobywała doświadczenie na 30 rynkach zagranicznych. W wielu krajach jest numerem jeden jeśli chodzi o branżę e - rekrutacyjną. Sprawdzamy, czym oferta wyróżnia się na tle konkurencji.

Uwagę od razu przyciąga przejrzysty dla użytkownika układ ogłoszeń tzw. Liquid Design. Świetną funkcją, której nie zauważyliśmy na żadnej innej stronie e -rekrutacyjnej jest możliwość sprawdzenia czasu dojazdu do pracy z każdego miejsca w Polsce

Treści w ogłoszeniach są ustrukturyzowane i wyczerpujące, a najważniejsze rzeczy podkreślone w taki sposób, by łatwo było porównać ze sobą poszczególne ogłoszenia. Wyszukiwarka ofert jest bardzo prosta w obsłudze i intuicyjna.

Kolejną zaletą jest Job Agent. Po uzupełnieniu kilku najważniejszych informacji na swój temat, pojawiające się w powiadomieniach oferty pracy, są dobrze skrojone pod kompetencje i oczekiwania kandydata.

StepStone.pl nie wymusza instalowania kolejnej aplikacji na telefonie, responsywna wyszukiwarka idealnie ją zastępuje, co pozwala na zaoszczędzenie przestrzeni na naszych telefonach.

Do ofert pracy publikowanych na stronie www.StepStone.pl kieruje także wyszukiwarka praca na

Przez pierwszy rok działalności w Polsce, firma rozpoczęła współpracę z liderami rynku w najróżniejszych branżach. Wśród ich klientów znajdują się topowe marki działające w obszarach od IT, przez produkcję, po bankowość.

StepStone.pl dzięki współpracy ze swoimi zagranicznymi partnerami, ma dostęp do najnowszych technologii, wdrażanych jednocześnie w 30 krajach. Dzięki temu najlepsze i najbardziej skuteczne rozwiązania wprowadzane są na polski rynek. Najnowszym udogodnieniem jest możliwość sprawdzenia czasu dotarcia do potencjalnej pracy z każdego miejsca w Polsce. StepStone będzie rozwijał także możliwość prowadzenia rekrutacji online. Ma do tego posłużyć ostatnio zakupiona przez nich video platforma – Cammio. Dzięki niej, na StepStone.pl, niedługo pojawi się możliwość prowadzenia rozmów rekrutacyjnych z użyciem video konferencji.

Platforma z ogłoszeniami o prace przykłada dużą wagę do odpowiedzialności społecznej i angażowania się w lokalne inicjatywy.

W ostatnim czasie, w reakcji na zapotrzebowanie związane z pandemią COVID-19, firma ruszyła z akcją #pomocdlawolontariuszy. Dając możliwość publikowania darmowych ogłoszeń o pracę, wszystkim, którzy wyrażali potrzebę zatrudnienia wolontariuszy. StepStone.pl dołożył swoją cegiełkę do walki z epidemią oferując swoje usługi czyli połączenie pracodawców z kandydatami.

Dyrektor Generalna StepStone.pl Hanna Hieronimczuk zdradza nam, że krótce firmowa rodzina się powiększy.

- Zawsze staramy się pomagać, jeśli tylko mamy taką możliwość. Dobro naszych braci mniejszych, jest nam wyjątkowo bliskie, szczególnie, że bohaterami naszych spotów reklamowych są zwierzęta. W reakcji na trudną sytuację w ogrodach zoologicznych postanowiliśmy zaadoptować żyrafę z wrocławskiego ZOO. Cieszymy się, że zwierzak będzie pod naszą opieką. Wszystko zbiega się w czasie z naszymi pierwszymi urodzinami, więc mamy kolejną okazję to świętowania – mówi Dyrektor Generalna StepStone.pl Hanna Hieronimczuk.

Kolejną urodzinową atrakcją będzie konkurs organizowany przez StepStone.pl. Start planowany jest na 22.06.2020. Przewidziane nagrody, to 5 iPhonów SE i 100 kodów VOD. Uczestnicy będą mieli do wykonania dwa zadania: odpowiedź na pytanie konkursowe oraz skorzystanie z funkcji Job Agent na platformie StepStone.pl.

Firma w najbliższym czasie ma w planach kilka innych akcji, którym naszym zdaniem warto się przyglądać. Polecamy śledzić ich działania ponieważ może być ciekawie