OPPO wzmacnia pozycję w Polsce - premiera nowych smartfonów i debiut Marcina Prokopa jako ambasadora marki

Od momentu poszerzenia działalności OPPO o polski rynek w styczniu 2019 roku, firma odnotowała dynamiczny rozwój. Dziś już niemal 1 na 3 Polaków kojarzy markę, a smartfony z flagowej serii Reno3 pobiły nad Wisłą swój rekord sprzedażowy w Europie Środkowo-Wschodniej. Teraz OPPO skupia się na dalszym wzmacnianiu swojej pozycji w Polsce, budowie wizerunku, rozbudowie portfolio produktów i wprowadza najnowszą linie urządzeń Reno4, która dziś ma swoją premierę - wraz z modelem Reno4 Pro 5G w pełni obsługującym sieć piątej generacji.

Marka, która zgodnie z danymi IDC plasuje się na piątym miejscu na świecie pod względem wielkości udziału sprzedaży smartfonów, na polski rynek wkroczyła ze znikomą rozpoznawalnością. W ciągu półtora roku udało jej się jednak uzyskać 30-procentowy wynik w tym zakresie, a smartfony OPPO, dostępne u wszystkich krajowych operatorów telekomunikacyjnych, jak również u dużych sieci retail, zyskały uznanie Polaków. Szczególnym zainteresowaniem wśród konsumentów cieszyła się zwłaszcza seria Reno3, która w Polsce odnotowała najwyższą sprzedaż w porównaniu do innych krajów Europy Wschodniej. Kupujący docenili urządzenia za połączenie zaawansowanej technologii z ciekawym wzornictwem w przystępnej cenie.

Dzisiejszy dzień jest dla nas wyjątkowy z wielu powodów: wprowadzamy wyczekiwaną serię Reno4 do Polski, wraz z pierwszym urządzeniem obsługującym standard 5G, uruchamiamy także szerokozasięgowe działania świadomościowe i promocyjne. Polska jest dla OPPO bardzo ważnym krajem i cieszymy się, że, zdobywszy sympatię klientów, otrzymujemy ważny sygnał dla rozwoju naszej tu obecności. Przed nami dużo intensywnej, ale satysfakcjonującej pracy. Wszystko po to, by Polscy klienci mogli korzystać z doskonałych urządzeń OPPO - mówi Leo Li, CEO OPPO Polska

Reno podbija rynek i wchodzi w erę pełnego 5G

OPPO w podejmuje strategiczne inicjatywy w zakresie sieci piątej generacji – 5G Landing Project – wspiera kolejne regiony w jej upowszechnianiu, dzięki udostępnianiu patentów i dzieleniu się wiedzą. Rezultatem tych działań było m.in. stworzenie pierwszej sieci 5G SA w Wielkiej Brytanii czy skuteczny test VoNR w siedzibie Ericssona w Szwecji.

Naturalnym krokiem dla marki z zaangażowaniem uczestniczącej w rozwoju nowej generacji sieci mobilnej, było wprowadzenie na rynek polski urządzenia, które 5G obsługuje w pełni. Właśnie taką możliwość ma Reno4 Pro 5G – jeden z premierowych modeli OPPO, które dziś trafiły do sprzedaży. Niebawem portfolio urządzeń obsługujących 5G zasili także przedstawiciel klasycznej średniej półki cenowej.

Obok modelu Reno4 Pro 5G, swoją premierę mają dziś także smartfony: Reno4 i Reno4 Lite. Cała rodzina ultrasmukłych i lekkich urządzeń dostępna jest już od dzisiaj, 1. października 2020. Będą dostępne w ofercie zarówno wszystkich głównych operatorów komórkowych, jak i w najbardziej popularnych sklepach z elektroniką.

OPPO stawia na wzornictwo i funkcjonalność

Podobnie, jak miało to miejsce w poprzednich latach, i tym razem OPPO – tworząc nową generację swoich urządzeń – bardzo intensywnie skupiło się na doskonaleniu zarówno aspektów estetycznych, jak i funkcjonalnych. Efektem tych działań okazała się nie tylko jeszcze smuklejsza i lżejsza konstrukcja sprzętów Reno4. Flagowy przedstawiciel linii, Reno4 Pro 5G, pomimo komponentów obsługujących sieć 5G, które standardowo są większe, niż te kompatybilne z 4G, ma zaledwie 7,6 mm grubości i 172 g wagi. Dodatkowo zachowana została urzekająca wizualnie estetyka i – niezmiennie – jakość wykonania. Każdy z modeli z serii Reno4 odznacza się specyficznymi zaletami, każdy stanowić więc będzie wartą uwagi propozycję dla zróżnicowanych grup klientów.

Więcej o zaprezentowanych urządzeniach można przeczytać tutaj: OPPO przedstawia nowe urządzenia z serii Reno4

Nowy ambasador i duże plany

Wraz z tą jesienną odsłoną marka przedstawiła także nowego ambasadora, którym został Marcin Prokop. Wspólnie ze znanym dziennikarzem, w ramach szerokiej kampanii, OPPO będzie budować szeroką rozpoznawalność na polskim rynku.

Więcej o kampanii można przeczytać tutaj: Marcin Prokop ambasadorem OPPO

Intensywny rozwój marka kontynuuje także na innych rynkach europejskich. Niedawno firma wkroczyła na rynek niemiecki oraz rumuński.

OPPO rośnie już 16 lat

OPPO jest globalnym producentem urządzeń mobilnych, działającym od 2004 roku. W Europie marka obecna jest od roku 2018, a jej produkty dostępne są aktualnie między innymi na rynku hiszpańskim, włoskim, holenderskim, francuskim, tureckim i brytyjskim. Firma zamierza rozwijać ponadto swoją obecność w Niemczech i w Rumunii. W planach są już także kolejne kraje. OPPO zainwestowało w ubiegłym roku ponad 1,4 mld dol. w badania i rozwój, a ciągłe poszukiwanie nowych rozwiązań zaowocowało jak dotąd 32 tys. patentów należącymi do przedsiębiorstwa. Marka stale poszerza również swoje portfolio – znajdują się w nim nie tylko słuchawki i smartfony, lecz także m.in. ciepło ostatnio przyjęty OPPO Watch.