Konferencja potrwa trzy dni i zgromadzi ok. 1200 uczestników oraz 60 prelegentek i prelegentów. I love marketing & technology to przede wszystkim dawka skondensowanej wiedzy, bo każdy występujący to ekspert w swojej dziedzinie, a na przekazanie cennych wskazówek ma jedynie 18 minut. Dzięki temu musi maksymalnie wykorzystać czas i skupić się na tym, co naprawdę istotne. Co więcej, prelegentki i prelegenci rywalizują między sobą o miano najlepszego wystąpienia, a o ich wynagrodzeniu decyduje publiczność, która ocenia wszystkie prelekcje. Ciekawym uzupełnieniem prezentacji będą panele dyskusyjne, podczas których występujący odpowiedzą na pytania publiczności.
Konferencja została podzielona na kilka ścieżek tematycznych:
I love social media
I love tech (nowość)
I love marketing
I love tv & video (nowość)
I love seo & content
Dzięki temu każdy znajdzie odpowiedni dla siebie obszar. Uczestnicy mają do wyboru bilety zarówno na pojedyncze dni, jak i pakiety dwu oraz trzy dniowe.
Zaletą konferencji jest również to, że są tutaj przedstawiciele zarówno korporacji, MŚP, jak i agencji marketingowych. Dzięki temu networking stoi na bardzo wysokim poziomie, a wiele spotkań biznesowych można odbyć w czasie samego wydarzenia.
Aby dowiedzieć się więcej o konferencji, warto zajrzeć na stronę internetową ilovemkt.pl