Forum IAB 2022: Transformacja na sterydach. Digital w czasach kryzysów.

7-8-9 czerwca po raz kolejny spotkamy się na flagowym wydarzeniu IAB Polska. Forum IAB 2022 od kilkunastu lat wytycza standardy najlepszych praktyk i stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń w szeroko pojętej branży digital marketingu w Polsce. Wszystko to w ponad siedemdziesięciu prezentacjach uznanych branżowych ekspertów. Temat przewodni Forum IAB 2022 to: "Transformacja na sterydach. Digital w czasach kryzysów.".

Tegoroczna edycja Forum będzie trwała 3 dni (7 — 9 czerwca 2022) i po raz pierwszy odbędzie się w formule hybrydowej! Zapraszamy do udziału stacjonarnego, w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie — liczba biletów jest ograniczona. Zapraszamy również do udziału z dowolnego miejsca na świecie — w ofercie są również bilety online.

Czas trwania pandemii COVID-19 możemy już liczyć w latach. Końca tej jeszcze nie widać, a wszyscy ponownie wstrzymaliśmy oddech w obliczu zbrojnej agresji na Ukrainę. Wydarzenia tej wagi nie pozostają obojętne dla świata ogółem, ale odbijają się też szerokim echem w świecie online. Stawiamy tezę, że ostatnie dwa lata dla branży digital były swoistą transformacją na sterydach. Wzrostem i zmianą myślenia, które zapewne i tak by nastąpiły, ale dzięki nim branża online przeskoczyła o kilka lat w rozwoju.

O tym właśnie chcemy rozmawiać podczas tegorocznej edycji Forum IAB.

Najlepsi eksperci marketingu i ciekawe tematy

Podczas Forum IAB wystąpi ponad 90 autorytetów - przedstawicieli branży interaktywnej, dyrektorów i managerów globalnych firm, a także przedstawicieli świata nauki.

W programie m.in.:

Świat Lema to już nie przyszłość. Trendy technologiczne 2022.

dr Maciej Kawecki

Patronite – ludzie, którzy mają cos do powiedzenia.

Tadeusz Chełkowski, Patronite

Stare choroby, nowe lekarstwa. Jak nas diagnozować cyfrowo w dobie Covid-19?

Aleksandra Karpińska-Gugała, Wirtualna Polska

Czy demokracja umrze w ciszy? O roli portali na zmieniającym się rynku mediów

Olga Korolec, Ringier Axel Springer Polska

Can you really continue to ignore Responsible Advertising?

Marc Zander, Teads

Transparentność to must have w influencer marketingu - okiem prawnika.

Agnieszka Karcz, Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy

Czy każda sekunda uwagi konsumenta jest warta tyle samo? Zobacz jak optymalizować media pod kątem świadomości reklamy i preferencji marki.

Małgorzata Niska i Roman Dudziński, dentsu Polska

Ciszej, tatuś się chce pobawić! Dlaczego trend udoroślenia zabawy warto wykorzystać w marketingu?

Marta Ulman i Jakub Kwaczyński, GoldenSubmarine

Orange Flex - innowacyjne podejście do usług telko w czasach kryzysów.

Artur Stankiewicz, Orange Polska

Użyteczność dla usera. Efektywność dla reklamodawcy. Zysk dla wydawcy. Odpowiedzialność i wynik - bez kontry.

Joanna Balowska, Wyborcza.pl

Kartografowie cyfrowej transformacji.

Krzysztof Sobieszek, Publicis Groupe

Forum IAB 2022 to ponad 70 wystąpień oraz ponad 90 potwierdzonych prelegentów.  Agenda wystąpień dostępna jest na stronie wydarzenia: https://forumiab.pl/agenda/

Nad programem Forum IAB 2022 czuwa Rada Programowa. W tym roku przewodniczy jej Anna Gruszka - Industry Director, Teads. Wiceprzewodniczącymi są: Wojciech Kowalczyk - Zastępca dyrektora ds. komunikacji i rozwoju, Biuro Reklamy TVP oraz Tomasz Rzepniewski - Managing Partner, Digital & Content, Wavemaker.

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w nim, posiadacze certyfikatu otrzymują punkty recertyfikacyjne za: udział stacjonarny – 40 pkt.; udział online – 30 pkt.; udział w roli prelegentki/prelegenta – 50 pkt.

Sponsorzy główni: Wirtualna Polska, Blix, TVN Media, Offerista, Orange, Channel Factory, INIS (Digitree Group), mediaPPG

Sponsor wspierający: Mindshare, Wyborcza.pl, Taboola, YouTube, Teads, OpenMOBI, RTB House, DoubleVerify

Współpraca: Newspoint, Havas Media Group, DIMAQ

Patroni medialni: Dziennik Gazeta Prawna, forsal.pl, gazeta.pl, gazetaprawna.pl, Marketer+, Marketing przy kawie, My Company, naTemat, Nowy Marketing, onet.pl, Puls Biznesu, Wirtualna Polska

Więcej informacji na temat tegorocznej Forum IAB znajduje się na stronie https://forumiab.pl/