Ostatnie 100 biletów na Forum IAB 2022

Zostało już tylko 100 biletów na udział stacjonarny w tegorocznej edycji Forum IAB, które odbędzie się 7-9 czerwca w Warszawie. Forum IAB to 3 intensywne dni, ponad 70 prelekcji, potężna dawka marketingowej i biznesowej wiedzy. To ostatni moment, by na żywo spotkać się z najlepszymi ekspertami z branży. Temat przewodni wydarzenia to: "Transformacja na sterydach. Digital w czasach kryzysów.".

W programie m.in. keynote speakers:

Dr Maciej Kawecki: Świat Lema to już nie przyszłość. Trendy technologiczne 2022.

Tadeusz Chełkowski: Patronite – ludzie, którzy mają coś do powiedzenia.

Anastasiya Baydachenko: IAB Ukraine: The war in Ukraine and digital industry: impact, challenges and opportunities.

Witold Szabłowski: Reportaż w świecie cyfrowym.

Najlepsi eksperci marketingu i ciekawe tematy

Podczas Forum IAB wystąpi ponad 90 autorytetów - przedstawicieli branży interaktywnej, dyrektorów i managerów globalnych firm, a także przedstawicieli świata nauki.

W programie m.in.:

Twój ulubiony sklep na „A"? Jak naprawdę wygląda zderzenie Amazona i Allegro w Polsce?

Łukasz Sztuczyński, GroupM i Ludmiła Lib, Mindshare

Internauta w czasach zarazy. Jak pandemia zmieniła zachowania polskich internautów.

Aleksandra Załęska, Gemius i Marcin Niemczyk, Polskie Badania Internetu

Czy kampanie reklamowe zatruwają świat? Ślad węglowy jako nowy KPI.

Małgorzata Hejka, Spark Foundry i Agata Szustak, Zenith

IS FIFTY THE NEW THIRTY? O życiu po 50. oczami Polek i marketerów.

Agata Groszek, Havas Media Group Poland

Jak defraudować pieniądze dzięki reklamie online? Krótka historia przekrętów w świecie reklamy digital.

Paweł Lewandowski, MediaCom i Dobromir Ciaś, ABTShield

Ile razy mam to powtarzać!? — jaką wartość ma pojedynczy kontakt z reklamą.

Michał Protasiuk, Google i Michał Zajdel, Kantar

Digital marketing odpowiedzialny społecznie — czy technologia może nam pomóc?

Dominik Ryżko, Politechnika Warszawska

... i wiele innych! Forum IAB 2022 to ponad 70 wystąpień oraz ponad 90 potwierdzonych prelegentów. 

Agenda wystąpień dostępna jest na stronie wydarzenia: https://forumiab.pl/agenda/

Forum IAB ostatnio sto biletówForum IAB ostatnio sto biletów materiały partnera

Liczba biletów stacjonarnych jest ograniczona. Kup bilet już dziś: https://forumiab.pl/bilety/

Zapraszamy również do udziału z dowolnego miejsca na świecie - Forum IAB 2022 odbywa się w formule hybrydowej, co oznacza, że w ofercie są zarówno bilety na udział stacjonarny, jak i bilety online.

W ramach wejściówki stacjonarnej otrzymujesz:

• 3 dni konferencji w Multikinie Złote Tarasy

• Dzień 1 - Sesja plenarna i prezentacje w blokach tematycznych

• Dzień 2 i 3 - prezentacje w blokach tematycznych

• Stała przerwa kawowa oraz lunch - każdego dnia

• Dostęp do materiałów pokonferencyjnych

• After Party (8 czerwca)

W ramach wejściówki online otrzymujesz:

• 3 dni konferencji - dostęp na platformie do transmisji live

• Dzień 1 - Sesja plenarna i prezentacje w blokach tematycznych

• Dzień 2 i 3 - prezentacje w blokach tematycznych

• Dostęp do materiałów pokonferencyjnych

Rada Programowa

Nad programem Forum IAB 2022 czuwa Rada Programowa. W tym roku przewodniczy jej Anna Gruszka - Industry Director, Teads. Wiceprzewodniczącymi są: Wojciech Kowalczyk - Zastępca dyrektora ds. komunikacji i rozwoju, Biuro Reklamy TVP oraz Tomasz Rzepniewski - Managing Partner, Digital & Content, Wavemaker.

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w nim, posiadacze certyfikatu otrzymują punkty recertyfikacyjne za: udział stacjonarny - 40 pkt.; udział online - 30 pkt.; udział w roli prelegentki/prelegenta - 50 pkt.

Sponsorzy główni: Wirtualna Polska, Blix, TVN Media, Offerista, Orange, Channel Factory, INIS (Digitree Group), mediaPPG, Polsat Media, TikTok.

Sponsor wspierający: Mindshare, Wyborcza.pl, Taboola, YouTube, Teads, OpenMOBI, RTB House, DoubleVerify, Proxi.cloud.

Patroni honorowi: Business Centre Club, Krajowa Izba Gospodarcza, Rada Reklamy.

Współpraca: Newspoint, Havas Media Group, DIMAQ.

Patroni medialni: Dziennik Gazeta Prawna, forsal.pl, gazeta.pl, gazetaprawna.pl, Marketer+, Marketing przy kawie, My Company, naTemat, Nowy Marketing, onet.pl, Puls Biznesu, Wirtualna Polska.

Sponsor After Party: Blix.

Więcej informacji na temat tegorocznej Forum IAB znajduje się na stronie https://forumiab.pl/.

O IAB Polska

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska jest organizacją zrzeszającą 230 najważniejszych firm polskiego rynku internetowego, w tym największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne, firmy technologiczne oraz reklamodawców. Jego głównym celem jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie wykorzystania internetu jako skutecznego narzędzia prowadzenia biznesu i komunikacji marketingowej. Propaguje skuteczne rozwiązania e-marketingowe i reklamowe oraz tworzy, prezentuje i wdraża branżowe standardy jakościowe (Program QUALID). Przygotowuje raporty, badania rynku online i poradniki, m.in. Raport Strategiczny czy IAB Polska/PwC AdEx, którego wyniki są bazą analiz wydatków reklamowych. Jest organizatorem konferencji (Forum IAB, IAB HowTo), konkursów (IAB MIXX Awards), warsztatów i szkoleń (Akademia DIMAQ). Jednym z flagowych projektów IAB Polska jest DIMAQ – standard kompetencji oraz program certyfikujący wiedzę z dziedziny e-marketingu. IAB Polska działa od 2000 roku, jest częścią światowych struktur IAB, członkiem IAB Europe oraz IAB Tech Lab, a także Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, Krajowej Izby Gospodarczej, Business Center Club i Rady Przedsiębiorców przy Rzeczniku Małych i Średnich Przedsiębiorców.

https://iab.org.pl/