Konferencja Shaping Behaviors for Impact '22 już 20 października

Sustainable Brands Poland organizuje po raz pierwszy w Polsce spotkanie ekspertów skierowane do osób odpowiedzialnych za kształtowanie i rozwój Brandów. Głównym kontekstem konferencji online Shaping Behaviors for Impact '22 by SB Brands For Good, jest wpływ Brandów na planetę i ich rola w kreowaniu społecznej świadomości oraz postaw konsumentów w zakresie zrównoważonego rozwoju.

Podczas wydarzenia zaprezentowane zostaną kluczowe liczby i główne wnioski z autorskiego badania założycielskiego Sustainable Brands Poland: Socio-Cultural Trend Tracker 2022, przeprowadzonego razem z Ipsos na próbie 2 000 konsumentów w przedziałach wiekowych od 16 do 74 lat i reprezentatywnego dla populacji Polski. Badanie pozwoliło na ewaluację wiedzy na temat postaw i zachowań konsumentów w świetle zagadnień zrównoważonego rozwoju w zakresie: od postaw wobec otoczenia, środowiska naturalnego i troski o nie, aż po konkretne manifestacje zachowań i postępowanie wobec zagadnień społecznych, jak równość płci, wspieranie kobiet czy odpowiedzialna codzienna konsumpcja.

W części eksperckiej odbędą się 2 panele dyskusyjne, gdzie kluczem doboru panelistów była ich rola w kształtowaniu zrównoważonej strategii firm i Brandów. Odbędą się rozmowy CEO oraz CMO, podczas których swoje doświadczenia i wnioski wymienią przedstawiciele czołowych marek w swoich kategoriach.

W blokach z case studies pokazane zostaną 2 przykłady zrównoważonej transformacji Brandów, które przeszły proces zmian, odpowiadając na potrzeby zmieniających się postaw konsumentów oraz potrzebę zmian w funkcjonowaniu.

Partnerami konferencji są Ipsos oraz Trend House.

Patroni medialni: Gazeta.pl, Brief oraz magazyn Manager.

Rejestracja dostępna tutaj: https://sbbrandsforgood.pl/shaping-behaviors-for-impact22

Sustainable Brands: https://sustainablebrands.pl/

SB Brands For Good: https://sbbrandsforgood.pl/