Influencer marketing podlega nieustannej transformacji, a zapotrzebowanie na influencerów nie maleje. Obserwujemy zmianę ważności platform na których publikują internetowi twórcy, a trendy w formatach i rodzajach treści zmieniają się szybciej niż kiedykolwiek.
W roku 2022 pojawiły się pierwsze rekomendacje dotyczące influencer marketingu wydane przez Prezesa UOKiK, które podkreśliły wagę prawidłowego oznaczania treści reklamowych, a według sygnałów dochodzących z różnych stron to dopiero początek drogi uregulowania całej branży. Zmusiły one niejako influencerów do transparentności i bardziej kreatywnego podejścia do działań reklamowych, by utrzymać, a nie zniechęcić swoich obserwatorów.
Mówcy konferencji IAB HowTo: (r)ewolucja influencer marketingu opowiedzą nie tylko o dokonujących się zmianach, ale także odkryją sens i tajniki efektywnej współpracy z twórcami oraz narzędzia, które pozwolą na skuteczne działanie w zakresie influencer marketingu zgodnie z prawem.
Konferencja "IAB HowTo: (r)ewolucja influencer marketingu" odbędzie się 16 marca 2023 r. w formule stacjonarnej, w Four Points by Sheraton Warsaw Mokotów w Warszawie. Rozpoczęcie o godzinie 9:30.
Wydarzenie przeznaczone jest dla marketerów, brand managerów, reklamodawców, domów mediowych, agencji, freelancerów oraz twórców internetowych.
W agendzie
Wśród tematów, które poruszymy na konferencji, znajdują się m.in.:Ekonomia twórców – czy influencerzy potrzebują jeszcze marek do współpracy (i co z tym zrobić).
Gwarancją wysokiego poziomu merytorycznego wydarzenia jest starannie dobrane grono prelegentów. Wśród występujących podczas konferencji ekspertów znajdują się: Hanna Strzałkowska, Salvadore de Angelis (Nielsen), Mateusz Górecki (WE!RE Fantasy), Łukasz Kepiński (Tears of Joy), Kamil Bolek, (ekspert w zakresie wykorzystania YouTube i influencerów w komunikacji marki), Agnieszka Karcz, Piotr Wasilewski (Traple, Konarski Podrecki i Wspólnicy), Klaudia Jamróz, Natalia Żmuda (Labcon), Aleksandra Szkiłądź (DDOB), Łukasz Walczak (GetHero), Maciej Dutkowski, Marek Myślicki (Stor9), Krzysztof Lehmann (UOKiK), Jakub Wątor (Spider’s Web+), Kacper Pakuła (LifeTube), Aleksandra Rutkowska (Streetcom), Dominika Stryjewska, Marcin Woźniak (LiquidThread)
Konferencja będzie okazją, aby dowiedzieć się więcej o wpływie, jaki influencerzy mogą mieć na Twoją markę i jak skutecznie korzystać z ich mocy. Zarezerwuj już dziś swoje miejsce na konferencji i dołącz do dyskusji z innymi specjalistami z branży!
Pełna agenda wydarzenia oraz bilety: https://howto.iab.org.pl/influencer-2023/
Konferencja organizowana jest w ramach cyklu IAB HowTo – wydarzeń inicjowanych przez członków Grup Roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest chęć dzielenia się wiedzą
i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu komunikacji marketingowej.
Wydarzenie jest objęte akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w IAB HowTo, posiadacze certyfikatu otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych.
Patroni medialni: Wirtualna Polska, Gazeta.pl, NowyMarketing, Brief, Marketing przy Kawie, Marketer+
Współpraca: Newspoint
Więcej informacji: https://howto.iab.org.pl/influencer-2023/
***
O IAB Polska
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska jest organizacją zrzeszającą 240 najważniejszych firm polskiego rynku internetowego, w tym największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne, firmy technologiczne oraz reklamodawców. Jego głównym celem jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie wykorzystania internetu jako skutecznego narzędzia prowadzenia biznesu i komunikacji marketingowej. Propaguje skuteczne rozwiązania e-marketingowe i reklamowe, oraz tworzy, prezentuje i wdraża branżowe standardy jakościowe. Przygotowuje raporty, badania rynku online i poradniki, m.in. Raport Strategiczny czy AdEx, którego wyniki są bazą analiz wydatków reklamowych. Jest organizatorem konferencji (Forum IAB, IAB HowTo), konkursów (MIXX Awards), warsztatów i szkoleń (Akademia DIMAQ). Jednym z flagowych projektów IAB Polska jest DIMAQ – standard kompetencji oraz program certyfikujący wiedzę z dziedziny e-marketingu.
IAB Polska działa od 1999 roku, jest częścią światowych struktur IAB, członkiem IAB Europe oraz IAB Tech Lab, a także Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, Krajowej Izby Gospodarczej i Business Center Club i Rady Przedsiębiorców przy Rzeczniku Małych i Średnich Przedsiębiorców.
iab.org.pl
--
Kontakt:
Szymon Kuc
Menedżer ds. Komunikacji i PR
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska
Tel. 782 412 726
E-mail: s.kuc@iab.org.pl