IAB HowTo: (r)ewolucja influencer marketingu

IAB HowTo: (r)ewolucja influencer marketingu to organizowana przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska konferencja poświęcona marketingowi influencerskiemu. W czasie wydarzenia eksperci branżowi reprezentujący czołowe firmy obecne na polskim rynku pokażą trendy, studia przypadków oraz odkryją tajniki efektywnej współpracy z twórcami. IAB HowTo: (r)ewolucja influencer marketingu odbędzie się 16 marca 2023 r. w formule stacjonarnej w Four Points by Sheraton Warsaw Mokotów w Warszawie.

Influencer marketing podlega nieustannej transformacji, a zapotrzebowanie na influencerów nie maleje. Obserwujemy zmianę ważności platform na których publikują internetowi twórcy, a trendy w formatach i rodzajach treści zmieniają się szybciej niż kiedykolwiek.

W roku 2022 pojawiły się pierwsze rekomendacje dotyczące influencer marketingu wydane przez Prezesa UOKiK, które podkreśliły wagę prawidłowego oznaczania treści reklamowych, a według sygnałów dochodzących z różnych stron to dopiero początek drogi uregulowania całej branży. Zmusiły one niejako influencerów do transparentności i bardziej kreatywnego podejścia do działań reklamowych, by utrzymać, a nie zniechęcić swoich obserwatorów. 

Mówcy konferencji IAB HowTo: (r)ewolucja influencer marketingu opowiedzą nie tylko o dokonujących się zmianach, ale także odkryją sens i tajniki efektywnej współpracy z twórcami oraz narzędzia, które pozwolą na skuteczne działanie w zakresie influencer marketingu zgodnie z prawem.

Gdzie i kiedy?

Konferencja "IAB HowTo: (r)ewolucja influencer marketingu" odbędzie się 16 marca 2023 r. w formule stacjonarnej, w Four Points by Sheraton Warsaw Mokotów w Warszawie.  Rozpoczęcie o godzinie 9:30. 

Dla kogo?

Wydarzenie przeznaczone jest dla marketerów, brand managerów, reklamodawców, domów mediowych, agencji, freelancerów oraz twórców internetowych. 

W agendzie

Wśród tematów, które poruszymy na konferencji, znajdują się m.in.:Ekonomia twórców – czy influencerzy potrzebują jeszcze marek do współpracy (i co z tym zrobić).

  • Influencer marketing po rekomendacjach Prezesa UOKiK – Panel Dyskusyjny
  • Jak to wszystko spiąć? Case study kampanii „Ród Smoka" HBO Max.
  • Influencerzy i trendy – czyli dwie rzeczy, o których należy pamiętać budując kanał marki na TikToku.
  • Aspekty prawne w influencer marketingu 

Gwarancją wysokiego poziomu merytorycznego wydarzenia jest starannie dobrane grono prelegentów. Wśród występujących podczas konferencji ekspertów znajdują się: Hanna Strzałkowska, Salvadore de Angelis (Nielsen), Mateusz Górecki (WE!RE Fantasy), Łukasz Kepiński (Tears of Joy), Kamil Bolek, (ekspert w zakresie wykorzystania YouTube i influencerów w komunikacji marki), Agnieszka Karcz, Piotr Wasilewski (Traple, Konarski Podrecki i Wspólnicy), Klaudia Jamróz, Natalia Żmuda (Labcon), Aleksandra Szkiłądź (DDOB), Łukasz Walczak (GetHero), Maciej Dutkowski, Marek Myślicki (Stor9), Krzysztof Lehmann (UOKiK), Jakub Wątor (Spider’s Web+), Kacper Pakuła (LifeTube), Aleksandra Rutkowska (Streetcom), Dominika Stryjewska, Marcin Woźniak (LiquidThread)

Konferencja będzie okazją, aby dowiedzieć się więcej o wpływie, jaki influencerzy mogą mieć na Twoją markę i jak skutecznie korzystać z ich mocy. Zarezerwuj już dziś swoje miejsce na konferencji i dołącz do dyskusji z innymi specjalistami z branży!

Pełna agenda wydarzenia oraz bilety: https://howto.iab.org.pl/influencer-2023/

Konferencja organizowana jest w ramach cyklu IAB HowTo – wydarzeń inicjowanych przez członków Grup Roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest chęć dzielenia się wiedzą

i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu komunikacji marketingowej.

Wydarzenie jest objęte akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w IAB HowTo, posiadacze certyfikatu otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych.

Patroni medialni: Wirtualna Polska, Gazeta.pl, NowyMarketing, Brief, Marketing przy Kawie, Marketer+

Współpraca: Newspoint

Więcej informacji: https://howto.iab.org.pl/influencer-2023/

 ***

O IAB Polska 

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska jest organizacją zrzeszającą 240 najważniejszych firm polskiego rynku internetowego, w tym największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne, firmy technologiczne oraz reklamodawców. Jego głównym celem jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie wykorzystania internetu jako skutecznego narzędzia prowadzenia biznesu i komunikacji marketingowej. Propaguje skuteczne rozwiązania e-marketingowe i reklamowe, oraz tworzy, prezentuje i wdraża branżowe standardy jakościowe. Przygotowuje raporty, badania rynku online i poradniki, m.in. Raport Strategiczny czy AdEx, którego wyniki są bazą analiz wydatków reklamowych. Jest organizatorem konferencji (Forum IAB, IAB HowTo), konkursów (MIXX Awards), warsztatów i szkoleń (Akademia DIMAQ). Jednym z flagowych projektów IAB Polska jest DIMAQ – standard kompetencji oraz program certyfikujący wiedzę z dziedziny e-marketingu.  

IAB Polska działa od 1999 roku, jest częścią światowych struktur IAB, członkiem IAB Europe oraz IAB Tech Lab, a także Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, Krajowej Izby Gospodarczej i Business Center Club i Rady Przedsiębiorców przy Rzeczniku Małych i Średnich Przedsiębiorców. 

iab.org.pl

--

Kontakt: 

Szymon Kuc

Menedżer ds. Komunikacji i PR

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska 

Tel. 782 412 726

E-mail: s.kuc@iab.org.pl 

Więcej o: