Od momentu założenia w 2018 roku, działalność realme uosabia motto marki: Dare to Leap. Firma rozpoczęła swoją działalność w czasach, gdy gorączka startupów w branży smartfonów już wygasła, a konkurencja wśród 701 marek telefonów była zacięta. W tak trudnym otoczeniu realme pojawiło się z misją rozwiązania głównego problemu użytkowników smartfonów - potrzeby urządzeń o doskonałej wydajności i nowoczesnym wzornictwie, które nie obciążą portfela.
Francis Wong, CEO realme Europe, wspomina początki działalności firmy:
"Nasza wizja była jasna od pierwszego dnia: stworzyć smartfony, które łączą wysoką wydajność i nowatorski design, a jednocześnie są dostępne cenowo - ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb młodych konsumentów. Zauważyliśmy, że dotychczasowe projekty telefonów były albo konserwatywne i nudne, albo bardzo drogie – a my postanowiliśmy to zmienić".
W ciągu zaledwie pięciu lat realme osiągnęło znakomite wyniki, w tym tytuł najszybciej rosnącej marki smartfonów na świecie w 2019 roku, z tempem wzrostu wynoszącym 808 %. W 2021 roku firma przekroczyła próg 100 milionów sprzedanych urządzeń. Wszystko to dzięki regularnemu wprowadzaniu na rynek produktów, które podobały się konsumentom i były odpowiedzią na ich potrzeby.
- Polska zajmuje szczególne miejsce w naszych sercach. Składamy nasze głębokie podziękowania dla polskiej społeczności za przyjęcie nas z otwartymi ramionami. Wasze wsparcie było nieocenione i uczyniło nas najmłodszą marką smartfonów na świecie, która przebiła się do czołówki producentów – dziękuje Francis Wong.
CEO realme Europe podkreśla znaczenie rynku polskiego w strategii firmy:
"Chiny i Europa są głównymi rynkami dla realme i planujemy tu długoterminową obecność. Stary Kontynent to dla nas istotny obszar w procesie budowania pozycji globalnej marki. Natomiast Polska to kluczowy kraj dla naszej obecności w UE. Bardzo skupiamy się na zrozumieniu lokalnych konsumentów i naszych partnerów biznesowych, dostosowując działania i kontynuując znakomite postępy, jakie już zdołaliśmy osiągnąć. Naszym celem jest być jedną z czterech najlepszych marek smartfonów w Polsce".
Marka rozumie znaczenie interakcji ze społecznością swoich użytkowników.
- Aktywnie tworzymy żywą społeczność miłośników realme, budując poczucie przynależności wśród użytkowników. Dzięki kreatywnym kampaniom marketingowym, wydarzeniom stacjonarnym oraz online, konkursom i współpracom z lokalnymi influencerami zostawiliśmy swoje ślady na dynamicznym rynku smartfonów w Polsce - dodaje Wong.
Z okazji trzeciej rocznicy działalności realme w Polsce firma wyraża gotowość kontynuowania swojej podróży innowacji i rozwoju oraz dostarczania nowoczesnej technologii bez kompromisów w jakości. Polscy klienci mogą spodziewać się jeszcze bardziej ekscytujących produktów w nadchodzących latach.
Francis Wong: Wraz z nadejściem technologii 5G, rozszerzonej rzeczywistości i sztucznej inteligencji, smartfony stają się jeszcze bardziej integralną częścią naszego życia. Użytkownicy coraz częściej szukają urządzeń, które doskonale integrują się z nowymi technologiami, zachowując przy tym najwyższą wydajność. Jesteśmy wierni naszej misji demokratyzacji dostępu do 5G - najlepszym przykładem jest nadchodząca premiera smartfona realme 11 5G. W rozsądnej cenie, z doskonałym aparatem i szybką technologią ładowania, zaoferujemy polskim konsumentom urządzenie z bardzo dobrze przyjętej w Polsce i świetnie sprzedającej się serii numerycznej. Wprowadzone na rynek w czerwcu 2023 roku smartfony z serii realme 11 Pro 5G cieszyły się ogromnym zainteresowaniem w Polsce i z radością kontynuujemy poszerzanie naszego portfolio, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Polaków.
Obchody 5 urodzin realme to nie tylko refleksja nad dotychczasowymi osiągnięciami, ale także zapowiedź tego, co wydarzy się w branży smartfonów. Dzięki swojemu zaangażowaniu w rozwój innowacji i nieustające realizowanie DNA marki – Dare to Leap – marka zapowiada kontynuowanie działań, których efekt będzie znacząco wpływał na świat nowoczesnych technologii.
***
realme to globalna firma zajmująca się technologiami konsumenckimi, która zdobywa rynek smartfonów i AIoT czyniąc najnowocześniejsze technologie bardziej dostępnymi. Dostarcza konsumentom gamę urządzeń w przystępnych cenach, o najwyższej jakości i wzornictwie, jednocześnie wyznaczając trendy. Firma została założona w 2018 roku przez Sky Li, a jej DNA oddaje hasło „Dare to Leap". W zaledwie 3 lata, realme stało się jednym z 5 największych producentów smartfonów na 30 rynkach i jest już obecne w 61 krajach na całym świecie. Produkty marki są dostępne w Chinach i Azji Południowo-Wschodniej, Azji Południowej, Europie, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Łacińskiej i Afryce, a jej globalna baza użytkowników wynosi ponad 140 milionów.
Więcej informacji na stronie: www.realme.com
Materiał promocyjny PR marki realme.