Sieć Żabka pozwala na nadawanie i odbieranie przesyłek Poczty Polskiej oraz DHL w jednym z sześciu tysięcy sklepów. Epidemia koronawirusa nie spowoduje zawieszenia tej usługi, ale firma apeluje do klientów o większą rozwagę i zachęca ich do tego, by przesyłki odbierali podczas niezbędnych zakupów, ograniczając w ten sposób konieczność ponownego wychodzenia z domu.
Usługa nadawania i odbioru paczek w sklepach Żabka jest bardzo popularna, dlatego mimo wyjątkowych okoliczności, chcemy nadal dawać taką możliwość naszym klientom, z zachowaniem jednak wzmożonych zasad bezpieczeństwa
– tłumaczy Przemysław Tomaszewski, dyrektor ds. Sprzedaży i Rozwoju usług w sieci Żabka.
Jak podkreśla sieć, obsługa sklepu nie musi już poświadczać odbioru i nadawania przesyłek za pomocą podpisu na urządzeniu mobilnym przewoźnika i na dokumentach przewozowych. Ma to na celu ograniczenie do minimum kontaktu pomiędzy pracownikami, kurierami oraz klientami. Dodatkowe środki ostrożności podjęły również współpracujące z Żabką firmy.
Wiemy, jak ważne jest zapewnienie klientom stałego dostępu do tej popularnej metody odbioru przesyłek, szczególnie w okresie wzmożonych zakupów online i dlatego wspólnie z siecią Żabka podejmujemy wszystkie możliwe działania mające na celu zagwarantowanie bezpiecznego korzystania z usługi
– mówi Rafał Makowski menedżer ds. rozwoju sieci click&collect w Poczcie Polskiej.
Wyposażyliśmy wszystkie jednostki operacyjne oraz kurierów DHL Parcel w rękawiczki, maseczki i płyny dezynfekujące. Prowadzimy także pomiar temperatury z wykorzystaniem bezpiecznych termometrów bezdotykowych na podczerwień. Wprowadziliśmy także nowe rozwiązania prewencyjne – mobilne dystrybutory wody do samochodów kurierskich służące do mycia rąk, również w trasie.
- tłumaczy z kolei Maciej Dudek, Menedżer Działu Sieci Partnerskiej w DHL Parcel.