Zamrożenie gospodarki spowodowane pandemią koronawirusa sprawia, że wiele firm musi wymyślać swoje strategie biznesowe na nowo. Jedne stają przed widmem upadłości, inne znalazły niszę na rynku. W cyklu #BiznesWalczy pokazujemy, jak polski i światowy biznes odnajduje się w nowej rzeczywistości. Jeśli chcesz się z nami skontaktować i opowiedzieć swoją historię, napisz na adres next.redakcja@agora.pl.
Dotąd organizowali plenerowe warsztaty fotograficzne, pandemia koronawirusa zamknęła im tę możliwość. Grupa fotografów z Light Guides nie korzysta ze wsparcia z rządowej tarczy antykryzysowej, ale nie poddaje się i czas izolacji społecznej wykorzystuje na wymyślanie nowych rodzajów działalności. Przy okazji jej członek, Tomasz Przychodzień, podpowiada nam, jak m.in. uniknąć efektu "człowieka-ziemniaka" oraz jak wykorzystać światło, by sprzedać samochód za wyższą cenę.