Reklama dla klimatu" na Gazeta.pl: oddajemy miejsce zielonym inicjatywom, za symboliczną złotówkę!

Ekologię i ochronę środowiska traktujemy bardzo poważnie. Od kilku lat wspieramy ekologiczne inicjatywy i tworzymy cykle redakcyjne promujące takie postawy. Teraz do naszych działań dołącza kolejna "zielona" cegiełka. Oddajemy ekologii nasze miejsca reklamowe.

W ramach oferty specjalnej "Reklama dla klimatu: będziemy promować kampanie firm działających na rzecz środowiska, promujący ekologiczne postawy i wybory konsumenckie. Co piątek na stronie głównej Gazeta.pl i Zielona.gazeta.pl, za symboliczną złotówkę. 

- Środowisko i przyszłość naszej planety to kwestie bardzo dla nas ważne. Wierzymy, że wraz z czytelnikami i partnerami biznesowymi mamy do odegrania istotną rolę w zmienianiu świata. Dlatego zapraszamy wszystkich do skorzystania z tej niestandardowej oferty, promującej ekologiczne wzorce - mówi Bartosz Wysocki, dyrektor handlowy grupy Gazeta.pl. - Naszą propozycję kierujemy do firm, które swoimi działaniami, postawą i strategią przyczyniają się do poprawy stanu środowiska - dodaje.

Gazeta.pl w ramach "Reklamy dla klimatu" oferuje przedsiębiorcom jednodniową kampanię reklamową na stronie głównej portalu oraz publikację artykułu w sekcji Zielona.gazeta.pl. Weryfikacją firm i inicjatyw, zgłaszających się do akcji, zajmie się specjalnie powołana przez nas komisja, która co tydzień wyłoni najciekawsze, najbardziej innowacyjne, nowatorskie lub wyjątkowo efektywne przedsięwzięcia o charakterze ekologicznym, przyczyniające się do poprawy stanu środowiska naturalnego.

- Zaangażowanie w kwestie ekologicznie i dbanie o wspólne dobro nie polegają tylko na tworzeniu treści na ten temat, ale też na szeregu innych działań, które możemy podejmować jako medium. Wkrótce, jako Gazeta.pl, będziemy podejmować kolejne, „zielone działania” – zapowiada Marzena Szkolak, dyrektor rozwoju marki Gazeta.pl.

Reklamy będą emitowane w piątki, czyli najbardziej ‘zielone” dni portalu. W tym dniu tygodnia publikujemy m.in. nasz falgowy ekologiczny cykl „Piątki dla klimatu", wysyłamy „Zielony newsletter", a dzień zaczynamy od „Zielonego Poranka", czyli publicystycznej rozmowy wideo o ekologii, transmitowanej "na żywo".

W ramach akcji, strona Biura Reklamy Gazeta.pl zmieniła swój dominujący kolor na zielony, a na jej stronie głównej pojawiła się nowa sekcja - „Reklama dla klimatu". Można w niej znaleźć opis ekologicznych działań zespołu, podsumowanie redakcyjnych treści oraz prezentację standardowej oferty ekologicznej dla reklamodawców.