Już szósty rok z rzędu MAKRO świętowało międzynarodowy Dzień Własnego Biznesu wspólnie z sieciami hurtowni MAKRO i METRO w 22 krajach na całym świecie. W ten sposób firma dziękuje niezależnym przedsiębiorcom i zwraca uwagę na rolę, jaką odgrywają
w codziennym życiu konsumentów, które trudno sobie wyobrazić bez sklepu za rogiem, kawy wypitej w lokalnej kawiarni czy obiadu rodzinnego w ulubionej restauracji. Motto tegorocznej edycji Dnia Własnego Biznesu – Jak świętować, to tylko z Tobą – ma na celu promowanie wśród konsumentów idei wspierania małych i średnich przedsiębiorców lokalnych poprzez zwiększanie częstotliwości swoich wizyt w ulubionych miejscach.
Jak świętować, to tylko z Tobą. Bo wspólny biznes, to wspólna radość
Kampania z okazji Dnia Własnego Biznesu, zaadresowana do przedsiębiorców, ruszyła6 września i trwała do 12 października. Z okazji święta na wielkoformatowych ekranach w centrach polskich miast emitowany był film: przy Rotundzie oraz na Dworcu Centralnym w Warszawie, na dworcu kolejowym Poznań Główny, na budynku teatru Bagatela w okolicach Starego Miasta w Krakowie oraz na głównym dworcu kolejowym w Katowicach. MAKRO przygotowało też liczne promocje i oferty specjalne dla swoich klientów odwiedzających hale. W Dniu Własnego Biznesu 3000 kluczowych dla sieci klientów otrzymało zaś od jej przedstawicieli specjalne podziękowanie w formie zestawu upominkowego w barwach święta.
Jak świętować, to tylko z Tobą. Bo wspólny biznes, to wspólna radość
– W tym roku idea Dnia Własnego Biznesu, by docenić przedsiębiorców, prowadzących małe i średnie lokalne biznesy, wydaje się bardziej adekwatna niż kiedykolwiek. Ostatni rok był dla nich szczególnie trudny z powodu pandemii. Jako sieć hurtowni wspieramy ich na co dzień, oferując zarówno produkty, jak i innowacyjne rozwiązania. – mówi Dominik Branny, prezes MAKRO Polska.
Jak świętować, to tylko z Tobą. Bo wspólny biznes, to wspólna radość
Dzień Własnego Biznesu obchodzony jest jednocześnie w 22 krajach na całym świecie, m.in. we Francji, Grecji, Turcji, Indiach oraz w Chinach. W Polsce organizatorem tego wydarzenia jest sieć hurtowni MAKRO Polska, która długofalowo realizuje swoją misję partnerstwa z firmami sektora MSP. MAKRO stale pokazuje swoje wsparcie niezależnym właścicielom firm, oferując im produkty, narzędzia i usługi, aby zwiększyć ich widoczność, pomagając zwrócić uwagę polityków i liderów społeczności na ich zmagania i w każdy możliwy sposób opowiadając się za niezależnymi firmami.
Jak świętować, to tylko z Tobą. Bo wspólny biznes, to wspólna radość
Więcej informacji nt. Dnia Własnego Biznesu można znaleźć na stronach www.dzien-wlasnego-biznesu.pl i www.loveownbusinessday.com.