Czas wesprzeć polskich przedsiębiorców! Weź udział w akcji Getin Leasing i wyraź swoje poparcie

Niedoceniani, zapracowani, walczący z niesprzyjającym warunkami i bezlitosną konkurencją. Jednocześnie dumni ze swojej pracy i osiągnięć, wytrwali w dążeniu do celu i coraz bardziej konkurencyjni na rynkach międzynarodowych - oto polscy przedsiębiorcy, bohaterowie powołanej przez Getin Leasing kampanii ?Czas Polskich Przedsiębiorców?. Osią projektu jest spot dostępny na specjalnie stworzonej na potrzeby akcji platformie www.czasprzedsiebiorcow.pl. Wszyscy zainteresowani mogą wyrazić na niej swoje poparcie dla rodzimego biznesu i przyczynić się do szerokiej, telewizyjnej emisji kampanijnego spotu.
Celem powołanego przez Getin Leasing projektu jest zwrócenie uwagi na kluczową rolę przedstawicieli sektora MSP w rozwoju gospodarczym kraju. Zdaniem twórców kampanii to często niedoceniana i pomijana grupa. Warto jednak wiedzieć, że jako sektor generuje niemal 50 proc. polskiego PKB. Małe i średnie firmy tworzą nowe miejsca pracy, coraz częściej odnoszą sukcesy poza granicami kraju, tutaj płacą podatki oraz inwestują miliardy złotych. Dlatego też Getin Leasing - firma o polskim rodowodzie i podobnej do wielu krajowych przedsiębiorstw historii - postanowił zabrać głos w ich imieniu inicjując "Czas Polskich Przedsiębiorców".

- Leasing to trudny rynek, zdominowany przez zagraniczne korporacje. Tymczasem w ciągu

5 ostatnich lat, startując prawie od zera, Getin Leasing stał się numerem jeden w leasingu pojazdów, pokonując dotychczasowego lidera. Jesteśmy jedyną polską firmą w TOP10 branży. Pragniemy uczynić to osiągnięcie symbolem sukcesu tysięcy polskich przedsiębiorców. Jesteśmy dumni, że dziś możemy stanąć pośród nich i powiedzieć: to jest nasz czas - Czas Polskich Przedsiębiorców - mówi Grzegorz Tracz, Prezes Zarządu Getin Leasing.

Kluczowym elementem kampanii jest spot, którego bohaterami są typowi polscy biznesmeni. Zwraca on uwagę na bariery, z którymi muszą się zmierzać i codzienne trudy prowadzenia działalności gospodarczej w polskiej rzeczywistości. W ten sposób autorzy nagrania chcą zmienić powszechny, nie zawsze pozytywny odbiór właścicieli firm. Jednocześnie zachęcają odbiorców do wyrażania swojego poparcia dla wszystkich polskich przedsiębiorców. Można to zrobić w prosty sposób - klikając w przycisk POPIERAM na dedykowanej stronie www.czasprzedsiebiorcow.pl. Jeśli do końca czerwca 30 tys. osób wyrazi kliknięciem swoje poparcie, spot zostanie jesienią wyemitowany w ogólnopolskiej telewizji.