"Mobile advertising sprzedaje" - inspiracja do mobilnych kampanii
Publikacja "Mobile advertising sprzedaje" jest pierwszą taką inicjatywą w Polsce. Wydana w wakacje, aby marketerzy mogli zapoznać się z jej treścią oraz zainspirować się w trakcie planowania jesienno-zimowych kampanii reklamowych.
Uniwersalny charakter tej publikacji oraz unikatowa wartość merytoryczna sprawia, że będzie ona towarzyszyła specjalistom od marketingu także w przyszłości. Jej autorzy na kilkudziesięciu stronach udowadniają, że mobile sprzedaje, a kampanie z użyciem tego kanału bywają bardziej efektywne niż działania desktopowi i doskonale uzupełniają media-mix.
Utrwaliła się opinia, że kanał mobilny nie jest należycie uwzględniany w media planach, ponieważ marketerzy z powodu braku informacji i twardych danych, pomijają go lub marginalizują w budżetach reklamowych. Ta publikacja ma obalić mity i udowodnić, że mobile to kanał nie tylko nowatorski i atrakcyjny, ale przede wszystkim efektywny.
W "Mobile advertising sprzedaje" znaleźć można wyłącznie rodzime przykłady, ponieważ to właśnie polskich przedstawicieli rynku reklamy mobilnej dotyczy publikacja i ich interesy reprezentuje. Jest zestawem eksperckich artykułów pokazujących kanał mobile w kontekście 360 stopni. Artykuły przeplatane case studies pokazują, że to nie teoria, ale wieloletnia praktyka podpartej twardymi danymi potwierdzającymi dojrzałość tego medium.
Wydawcą "Mobile advertising sprzedaje" jest GoMobi.pl - pierwszy serwis branży marketingu mobilnego w Polsce.
POBIERZ PUBLIKACJĘ "MOBILE ADVERTISING SPRZEDAJE"
Utrwaliła się opinia, że kanał mobilny nie jest należycie uwzględniany w media planach, ponieważ marketerzy z powodu braku informacji i twardych danych, pomijają go lub marginalizują w budżetach reklamowych. Ta publikacja ma obalić mity i udowodnić, że mobile to kanał nie tylko nowatorski i atrakcyjny, ale przede wszystkim efektywny.
W "Mobile advertising sprzedaje" znaleźć można wyłącznie rodzime przykłady, ponieważ to właśnie polskich przedstawicieli rynku reklamy mobilnej dotyczy publikacja i ich interesy reprezentuje. Jest zestawem eksperckich artykułów pokazujących kanał mobile w kontekście 360 stopni. Artykuły przeplatane case studies pokazują, że to nie teoria, ale wieloletnia praktyka podpartej twardymi danymi potwierdzającymi dojrzałość tego medium.
Wydawcą "Mobile advertising sprzedaje" jest GoMobi.pl - pierwszy serwis branży marketingu mobilnego w Polsce.
POBIERZ PUBLIKACJĘ "MOBILE ADVERTISING SPRZEDAJE"
POPULARNE
NAJNOWSZE
-
(Nie)otwieraMY. Groźba Jarosława Gowina przestraszyła restauratorów z Legionowa
-
Użytkownicy aplikacji WhatsApp wpadli w panikę i mocno wystraszyli Facebooka. Gigant reaguje
-
Bill Gates największym właścicielem działek rolnych w USA. 100 tys. hektarów w 18 stanach
-
Mieszkania w Polsce drożeją pomimo pandemii. Niemal najszybciej w UE
-
Najwyższe w historii zapotrzebowanie na prąd. Powodem syberyjskie mrozy w Polsce
- Twardszy lockdown w Austrii. Jeszcze surowszy na Słowacji: do pracy i na spacer z negatywnym wynikiem testu
- Ich błękitna krew ma ważną rolę w produkcji szczepionek. Naukowcy alarmują: Superbohater w kryzysie!
- Polscy medycy wysłani na Słowację. Mateusz Morawiecki: Bo dobro powraca!
- Mapy Google dostaną bardzo przydatną funkcję. Aplikacja pokaże, gdzie jest przejście dla pieszych
- 1500 zł dopłaty do czynszu. Poszkodowani przez pandemię otrzymają wsparcie. Jakie warunki trzeba spełnić?