Wskaźnik rentowności na poziomie 3800 procent? Zobacz, jak sprawić, by e-mail marketing był skuteczny
Stary, dobry e-mail w rękach specjalistów nadal jest potężnym narzędziem marketingowym, ale... musi być przemyślany i sprofilowany pod kątem oczekiwań adresata - wtedy wskaźnik rentowności szybuje do poziomu nawet 3800 procent! Jak zatem sprawić, by kampania mailingowa była tak skuteczna? Na te pytania odpowiadamy w najnowszym raporcie Interaktywnie.com.
POBIERZ BEZPŁATNIE RAPORT INTERAKTYWNIE.COM
Współczesne narzędzia umożliwiają bardzo precyzyjne pomiary skuteczności kampanii mailingowych, a to z kolei ma niebagatelny wpływ na popularność tej formy reklamy wśród marketerów, którzy oczekują wymiernych efektów. Większość firm zdaje sobie z tego sprawę i już teraz dostosowuje strategię do nowych wymagań, dzięki czemu e-mail marketing - mimo że niezbyt wyszukany, a często i nielubiany - nie przestaje być jedną najpopularniejszych form promocji.
Co zatem zrobić, by kampania mailingowa, która ma napędzić sprzedaż, nie napędziła nam wrogów? Na kolejnych stronach raportu eksperci z branży interaktywnej zdradzają najlepsze sposoby poprawiające skuteczność kampanii mailingowych - te znane takie jak targetowanie i personalizacja, jaki te, które dopiero się przebijają - jak formaty wideo.
Przy okazji zdradzają też, jak zadbać o to, by klienci, którzy - co tu kryć, komercyjnych e-maili nie lubią niemal tak jak reklam typu display - nie zrazili się do naszej marki, a co niemniej ważne - by uniknąć problemów z prawem. Trzeba bowiem pamiętać, że stosując tę formę kontaktu z potencjalnym klientem bez stosowania odpowiednich procedur można naruszyć przepisy i napytać sobie biedy.
Współczesne narzędzia umożliwiają bardzo precyzyjne pomiary skuteczności kampanii mailingowych, a to z kolei ma niebagatelny wpływ na popularność tej formy reklamy wśród marketerów, którzy oczekują wymiernych efektów. Większość firm zdaje sobie z tego sprawę i już teraz dostosowuje strategię do nowych wymagań, dzięki czemu e-mail marketing - mimo że niezbyt wyszukany, a często i nielubiany - nie przestaje być jedną najpopularniejszych form promocji.
Co zatem zrobić, by kampania mailingowa, która ma napędzić sprzedaż, nie napędziła nam wrogów? Na kolejnych stronach raportu eksperci z branży interaktywnej zdradzają najlepsze sposoby poprawiające skuteczność kampanii mailingowych - te znane takie jak targetowanie i personalizacja, jaki te, które dopiero się przebijają - jak formaty wideo.
Przy okazji zdradzają też, jak zadbać o to, by klienci, którzy - co tu kryć, komercyjnych e-maili nie lubią niemal tak jak reklam typu display - nie zrazili się do naszej marki, a co niemniej ważne - by uniknąć problemów z prawem. Trzeba bowiem pamiętać, że stosując tę formę kontaktu z potencjalnym klientem bez stosowania odpowiednich procedur można naruszyć przepisy i napytać sobie biedy.
POPULARNE
NAJNOWSZE
-
(Nie)otwieraMY. Groźba Jarosława Gowina przestraszyła restauratorów z Legionowa
-
Użytkownicy aplikacji WhatsApp wpadli w panikę i mocno wystraszyli Facebooka. Gigant reaguje
-
Bill Gates największym właścicielem działek rolnych w USA. 100 tys. hektarów w 18 stanach
-
Mieszkania w Polsce drożeją pomimo pandemii. Niemal najszybciej w UE
-
Najwyższe w historii zapotrzebowanie na prąd. Powodem syberyjskie mrozy w Polsce
- Ich błękitna krew ma ważną rolę w produkcji szczepionek. Naukowcy alarmują: Superbohater w kryzysie!
- Polscy medycy wysłani na Słowację. Mateusz Morawiecki: Bo dobro powraca!
- Mapy Google dostaną bardzo przydatną funkcję. Aplikacja pokaże, gdzie jest przejście dla pieszych
- 1500 zł dopłaty do czynszu. Poszkodowani przez pandemię otrzymają wsparcie. Jakie warunki trzeba spełnić?
- Pfizer zmniejsza dostawy szczepionek. Szef ARM: Każdy zaszczepiony otrzyma drugą dawkę