Wskaźnik rentowności na poziomie 3800 procent? Zobacz, jak sprawić, by e-mail marketing był skuteczny
Stary, dobry e-mail w rękach specjalistów nadal jest potężnym narzędziem marketingowym, ale... musi być przemyślany i sprofilowany pod kątem oczekiwań adresata - wtedy wskaźnik rentowności szybuje do poziomu nawet 3800 procent! Jak zatem sprawić, by kampania mailingowa była tak skuteczna? Na te pytania odpowiadamy w najnowszym raporcie Interaktywnie.com.
POBIERZ BEZPŁATNIE RAPORT INTERAKTYWNIE.COM
Współczesne narzędzia umożliwiają bardzo precyzyjne pomiary skuteczności kampanii mailingowych, a to z kolei ma niebagatelny wpływ na popularność tej formy reklamy wśród marketerów, którzy oczekują wymiernych efektów. Większość firm zdaje sobie z tego sprawę i już teraz dostosowuje strategię do nowych wymagań, dzięki czemu e-mail marketing - mimo że niezbyt wyszukany, a często i nielubiany - nie przestaje być jedną najpopularniejszych form promocji.
Co zatem zrobić, by kampania mailingowa, która ma napędzić sprzedaż, nie napędziła nam wrogów? Na kolejnych stronach raportu eksperci z branży interaktywnej zdradzają najlepsze sposoby poprawiające skuteczność kampanii mailingowych - te znane takie jak targetowanie i personalizacja, jaki te, które dopiero się przebijają - jak formaty wideo.
Przy okazji zdradzają też, jak zadbać o to, by klienci, którzy - co tu kryć, komercyjnych e-maili nie lubią niemal tak jak reklam typu display - nie zrazili się do naszej marki, a co niemniej ważne - by uniknąć problemów z prawem. Trzeba bowiem pamiętać, że stosując tę formę kontaktu z potencjalnym klientem bez stosowania odpowiednich procedur można naruszyć przepisy i napytać sobie biedy.
Współczesne narzędzia umożliwiają bardzo precyzyjne pomiary skuteczności kampanii mailingowych, a to z kolei ma niebagatelny wpływ na popularność tej formy reklamy wśród marketerów, którzy oczekują wymiernych efektów. Większość firm zdaje sobie z tego sprawę i już teraz dostosowuje strategię do nowych wymagań, dzięki czemu e-mail marketing - mimo że niezbyt wyszukany, a często i nielubiany - nie przestaje być jedną najpopularniejszych form promocji.
Co zatem zrobić, by kampania mailingowa, która ma napędzić sprzedaż, nie napędziła nam wrogów? Na kolejnych stronach raportu eksperci z branży interaktywnej zdradzają najlepsze sposoby poprawiające skuteczność kampanii mailingowych - te znane takie jak targetowanie i personalizacja, jaki te, które dopiero się przebijają - jak formaty wideo.
Przy okazji zdradzają też, jak zadbać o to, by klienci, którzy - co tu kryć, komercyjnych e-maili nie lubią niemal tak jak reklam typu display - nie zrazili się do naszej marki, a co niemniej ważne - by uniknąć problemów z prawem. Trzeba bowiem pamiętać, że stosując tę formę kontaktu z potencjalnym klientem bez stosowania odpowiednich procedur można naruszyć przepisy i napytać sobie biedy.
POPULARNE
NAJNOWSZE
-
Przedszkola i żłobki zamknięte na dłużej? Nieoficjalnie: Rząd wysłał sygnał
-
Nocne zmiany w programie szczepień. Sprawdzisz online, czy możesz się zarejestrować. Bez logowania
-
Ekologiczne dylematy kryptowalut i NFT. Bitcoin na 26. miejscu na liście zużycia energii przez państwa
-
3 fakty o pracy w sprzedaży w Philip Morris w Polsce, które warto znać.
-
Mion wymyka się prawom fizyki. Przełom w nauce? To może być piąta siła natury
- Kursy walut 12.04. Trwa dobra passa złotego [Kurs dolara, funta, euro, franka]
- "Dexit": AfD chce wyprowadzić Niemcy z Unii Europejskiej
- Stężenie dwutlenku węgla najwyższe od 3,6 mln lat. "Działalność człowieka jest motorem zmian klimatycznych"
- Warszawskie drzewa "zarabiają" 170 mln zł rocznie. 1300 drzew oczyszcza powietrze z 440 kg substancji
- Petru: Program "500 plus" to typowy zastrzyk popytowy. Państwo pożycza od obywateli 40 mld zł rocznie