Po wielkiej awarii kont Inteligo pieniądze w końcu wracają do klientów
Po kilkudniowej zawierusze z wprowadzaniem nowego systemu informatycznego Inteligo pieniądze zaczynają wracać do klientów banku PKO BP.
- Wypłaty te zostały zaksięgowane dopiero dzisiaj. Dzwoniłem na infolinię i nie jestem pojedynczym przypadkiem - informuje nas pan Łukasz.
"Te wypłaty" to pieniądze, które zaczęły znikać z kont klientów Inteligo w weekend od 6 do 8 września. Bank zmieniał wtedy system informatyczny, przez co klientom naliczano na przykład opłaty za wypłaty z bankomatów. Bank księgował też na kontach transakcje, których klienci nie zrobili. Niektórym z nich nowy system błędnie naliczył nawet kilkusetzłotowe transakcje.
Ale choć naszemu czytelnikowi, panu Łukaszowi, zaindeksowano w końcu pieniądze, nie wszyscy są już w tej komfortowej sytuacji. Wciąż zdarzają się pojedyncze opóźnienia, czego dobrym przykładem są wiadomości, które klienci wysyłają bankowi na jego facebookowym profilu. "Czekam i czekam, aż dojdziecie do ładu z tym wszystkim, ale jak długo można jeszcze? Znowu pobrało mi opłatę za przelew" - informuje jedna z klientek.
Bank już w zeszłym tygodniu wytłumaczył, że znikające pieniądze to wynik obciążenia systemu informatycznego. Dodał jednak, że wciąż mogą się trafiać jednostkowe przypadki błędów, które będą wyjaśniane.
"Te wypłaty" to pieniądze, które zaczęły znikać z kont klientów Inteligo w weekend od 6 do 8 września. Bank zmieniał wtedy system informatyczny, przez co klientom naliczano na przykład opłaty za wypłaty z bankomatów. Bank księgował też na kontach transakcje, których klienci nie zrobili. Niektórym z nich nowy system błędnie naliczył nawet kilkusetzłotowe transakcje.
Ale choć naszemu czytelnikowi, panu Łukaszowi, zaindeksowano w końcu pieniądze, nie wszyscy są już w tej komfortowej sytuacji. Wciąż zdarzają się pojedyncze opóźnienia, czego dobrym przykładem są wiadomości, które klienci wysyłają bankowi na jego facebookowym profilu. "Czekam i czekam, aż dojdziecie do ładu z tym wszystkim, ale jak długo można jeszcze? Znowu pobrało mi opłatę za przelew" - informuje jedna z klientek.
Bank już w zeszłym tygodniu wytłumaczył, że znikające pieniądze to wynik obciążenia systemu informatycznego. Dodał jednak, że wciąż mogą się trafiać jednostkowe przypadki błędów, które będą wyjaśniane.
POPULARNE
NAJNOWSZE
-
Siłownie i restauracje zostaną otwarte w lutym? Mateusz Morawiecki podał warunki
-
500 plus. Jedna bardzo ważna zmiana i dotyczy wszystkich, którzy korzystają ze świadczenia
-
Dworczyk atakuje Niemcy za zakup szczepionek poza unijną umową. KE: Najpierw dostawa dla całej UE
-
Pfizer wróci do normalnych dostaw szczepionek od 25 stycznia. Dlaczego wcześniej zwolnił tempo?
-
Czytelniczka znalazła jeża. "To śmiertelne zagrożenie". Ekspert: Dobra reakcja, ale jeż powinien trafić do ośrodka
- Niemcy przedłużają lockdown. "Dzieci zarażają się nowymi szczepami koronawirusa jak dorośli"
- Nawalny opublikował materiał o "pałacu dla Putina". "Wygląda jak rezydencja barona narkotykowego"
- Sankcje wobec Nord Stream 2. USA nałożyły je na rosyjskiego armatora
- Koronawirus w Polsce. Sądy masowo kasują kary nałożone przez sanepid
- Mniej szczepionek od Pfizera, a rząd chce szczepić więcej osób. Zużyjemy całe rezerwy [WYKRES DNIA]