Ranking najbardziej kreatywnych w biznesie. Wybitne postacie z polskiego środowiska startupowców i ich produkty.

Wyróżnia ich kreatywność. Nowe rozwiązania technologiczne, wykorzystanie tych już znanych i odpowiednia modyfikacja tak aby uzyskać nowy produkt - to ich świat. Nie tylko udało się im utrzymać na rynku - dali radę przekuć swoje pomysły w innowacyjne i dochodowe przedsiębiorstwa. Poznaj najbardziej kreatywnych Polaków w biznesie wyróżnionych w najnowszym rankingu prezentowanym przez magazyn BRIEF.
Artur Racicki Artur Racicki http://racicki.com/

Ranking najbardziej kreatywnych w biznesie. Wybitne postacie z polskiego środowiska startupowców i ich produkty.

Wyróżnia ich kreatywność. Nowe rozwiązania technologiczne, wykorzystanie tych już znanych i odpowiednia modyfikacja tak aby uzyskać nowy produkt - to ich świat. Nie tylko udało się im utrzymać na rynku - dali radę przekuć swoje pomysły w innowacyjne i dochodowe przedsiębiorstwa. Poznaj najbardziej kreatywnych Polaków w biznesie wyróżnionych w najnowszym  rankingu prezentowanym przez magazyn BRIEF.

#5 Artur Racicki z SOCIAL WIFI

Wyobraź sobie, że jesteś właścicielem knajpki. Twój lokal codziennie odwiedza sporo osób. Prawie każda z nich łączy się z internetem przez udostępnioną przez Ciebie sieć wifi. Dzięki produktowi stworzonemu przez Artura Racickiego będziesz mógł czerpać z tego wymierne korzyści. Doczep do swojego routera urządzenie Social Wifi i wysyłaj różne komunikaty do swoich klientów podpiętych do twojej sieci. Ich treść zależy tylko od ciebie - możesz informować o zniżkach, eventach lub najnowszym menu lunchowym. Buduj więź ze swoimi klientami, a na pewno zapamiętają twój lokal i będą do niego wracać.

Artur Kurasiński Artur Kurasiński about.me/kurasinski

#4 Artur Kurasiński z FOKUS

Prowadzisz biznes i jesteś aktywny w internecie. Masz własną stronę i kilka profili w mediach społecznościowych. Sprawdzasz ile osób czyta to co na nich publikujesz, ale musisz używać do tego kilku narzędzi. Tym samym masz ileś osobnych zestawów danych. Czemu nie skompresować ich do jednego raportu? Do takiego wniosku doszedł Artur Karasiński, jeden z twórców Fokus. Oferuje on intuicyjne narzędzie do analityki internetowej, które pomaga zebrać informacje z różnych źródeł w jeden spójny raport. Dlaczego to tak ważne? Odpowiednie spojrzenie przekrojowe ułatwia analizę marketingową sytuacji firmy a co ważniejsze - podejmowanie decyzji co do jej przyszłości.

Projektant Michal Bonikowski Projektant Michal Bonikowski ŁUKASZ CYNALEWSKI

#3 Michał Bonikowski z MINDSAILORS

Od dzieciństwa rodzice uczą nas, że nie należy oceniać książki po okładce. Za to produkt - już tak. Z tego założenia mógł wyjść Michał Bonikowski z Mindsailors, startupu oferującego usługi z zakresu wzornictwa przemysłowego. Jednym z największych sukcesów Bonikowskiego stała się obudowa kostki DICE+ - otrzymał za nią złotą nagrodę iF Award.

Szymon Grabowski Szymon Grabowski z filmu: Mateusz Żurawik, czytał: Błażej Grygiel, montaż: Filip Chmielewsk

#2 Szymon Grabowski z GETRESPONSE

Jeśli nie ma cię w internecie, nie istniejesz - ta zasada jest coraz bardziej aktualna, szczególnie w odniesieniu do firm. Muszą się naprawdę wysilić aby przyciągnąć uwagę internautów. GetResponse Szymona Grabowskiego oferuje im pomoc. Początkowo planował wspierać głównie niewielkie przedsiębiorstwa - tłumaczyć jak zwiększyć efektywność kampanii, jak ograniczać wydatki i maksymalizować zyski. Z niewielkiego startupu GetResponse (dawniej Implix) rozrósł się do miana specjalisty o międzynarodowej rozpoznawalności. Obecnie w jego ofercie znajdziesz szereg usług - od kreatora wiadomości, poprzez platformę do tworzenia landing pages i webinarów.

Michał Sadowski Michał Sadowski MIECZYSŁAW MICHALAK

#1 Michał Sadowski z BRAND24

Prowadzisz firmę, tworzysz własną markę. Warto byś wiedział co myślą o niej inni. Dzięki platformie Brand24 stworzonej przez Michała Sadowskiego to banalnie proste. Serwis zbiera informacje które pojawiają się w internecie, w tym w różnych kanałach social media. Sprawia, że masz prosty podgląd w to, co myślą o twojej marce klienci. Świadomość tej opinii jest z kolei kluczowa w procesie budowania odpowiedniej relacji z odbiorcami. Dzięki temu możesz bardzo szybko reagować i wprowadzać odpowiednie modyfikacje, a co za tym idzie - budować korzystny wizerunek marki.