Bloger JasonHunt vel. Kominek jak co roku opublikował ranking najbardziej wpływowych osób polskiej blogosfery. Swoje pięć groszy dodał Press-Serwis, który na zlecenie znanego blogera policzył wartość poszczególnych marek blogowych na rynku reklamy. Która jest najlepiej wyceniana?
sadf asdf
Maffashion, czyli Julia Kuczyńska, to bezsprzecznie najbardziej wartościowa blogowa marka w Polsce. Wyceniana jest na blisko 40 mln zł. "Jeśli ktoś w blogosferze 'napędzał' rozwój Snapchata, to była to właśnie Julia, ale kilkaset tysięcy fanów na blogu, Instagramie i fanpage'u dowodzi, że gdziekolwiek się pojawi, idą za nią tłumy, a reklamowane towary znikają ze sklepowych półek" - napisał o niej JasonHunt.
asda sdfa
Jessica Mercedes Kirschner zaczynała tworzyć swojego bloga modowego w wieku kilkunastu lat. Obecnie jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych i najlepiej wycenianych szafiarek w Polsce. "Najbardziej wyrazisty i najmniej poprawny politycznie symbol blogosfery modowej. 400 tysięcy obserwatorów na Instagramie i kilkadziesiąt tysięcy na Snapchacie to w blogosferze inna - nieosiągalna dla większości - galaktyka" - pisał o niej JasonHunt.
asda asd
Ekskluzywnym Menelem i jedynym mężczyzną na pudle rankingu blogerów 2015 jest Kamil Pawelski. Marka, jaką stworzył, wyceniana jest na rynku reklamy na ponad 17 mln zł. "W swoim gatunku bezkonkurencyjny. Najjaśniejsza, najsympatyczniejsza, a przy tym najbardziej wpływowa gwiazda blogosfery modowej 2015 roku" - chwalił blogera JasonHunt.
Chociaż trzy pierwsze blogi są stricte modowe, dalej robi się dużo ciekawiej. Na czwartym miejscu znajduje się Marta Dymek ze swoim topowym blogiem kulinarnym Jadłonomia, której marka wyceniana jest na ponad 10 mln zł. Następne dwa miejsca zajmują Przemysław Pająk ze Spider's Web (6 mln zł) oraz Michał Szafrański z Jak Oszczędzać Pieniądze? (4,8 mln zł).
Jakie są kolejne miejsca? Zobacz cały ranking:
asd asda
Ekwiwalent reklamowy jest jednym ze sposób wyceny danego znaku towarowego.
Chcesz wiedzieć szybciej? Polub nas