Celem powołanego przez Getin Leasing projektu jest zwrócenie uwagi na kluczową rolę przedstawicieli sektora MSP w rozwoju gospodarczym kraju. Zdaniem twórców kampanii to często niedoceniana i pomijana grupa. Warto jednak wiedzieć, że jako sektor generuje niemal 50 proc. polskiego PKB. Małe i średnie firmy tworzą nowe miejsca pracy, coraz częściej odnoszą sukcesy poza granicami kraju, tutaj płacą podatki oraz inwestują miliardy złotych. Dlatego też Getin Leasing - firma o polskim rodowodzie i podobnej do wielu krajowych przedsiębiorstw historii - postanowił zabrać głos w ich imieniu inicjując "Czas Polskich Przedsiębiorców".
- Leasing to trudny rynek, zdominowany przez zagraniczne korporacje. Tymczasem w ciągu
5 ostatnich lat, startując prawie od zera, Getin Leasing stał się numerem jeden w leasingu pojazdów, pokonując dotychczasowego lidera. Jesteśmy jedyną polską firmą w TOP10 branży. Pragniemy uczynić to osiągnięcie symbolem sukcesu tysięcy polskich przedsiębiorców. Jesteśmy dumni, że dziś możemy stanąć pośród nich i powiedzieć: to jest nasz czas - Czas Polskich Przedsiębiorców - mówi Grzegorz Tracz, Prezes Zarządu Getin Leasing.
Kluczowym elementem kampanii jest spot, którego bohaterami są typowi polscy biznesmeni. Zwraca on uwagę na bariery, z którymi muszą się zmierzać i codzienne trudy prowadzenia działalności gospodarczej w polskiej rzeczywistości. W ten sposób autorzy nagrania chcą zmienić powszechny, nie zawsze pozytywny odbiór właścicieli firm. Jednocześnie zachęcają odbiorców do wyrażania swojego poparcia dla wszystkich polskich przedsiębiorców. Można to zrobić w prosty sposób - klikając w przycisk POPIERAM na dedykowanej stronie www.czasprzedsiebiorcow.pl. Jeśli do końca czerwca 30 tys. osób wyrazi kliknięciem swoje poparcie, spot zostanie jesienią wyemitowany w ogólnopolskiej telewizji.