Agnieszka Durska z Blox.pl: - Bo to jest fantastyczna forma spędzania czasu ze swoimi ulubionymi autorami. Dla czytelnika to z kolei możliwość śledzenia tekstu pisanego prawdziwym, żywym językiem. Zupełnie innym niż to, co możemy znaleźć w normalnych portalach internetowych. Obie strony to rozumieją i doceniają.
- Oczywiście, że tak. Coraz więcej firm dostrzega potencjał w blogowaniu. Wspierają blogerów albo bardzo silnie z nimi współpracują. Dlaczego? Bo to się opłaca i jednej, i drugiej stronie. Na Bloxie mamy kilku fantastycznych, zaangażowanych autorów, jak np. "Gotowanie cieszy", czy "Trochę inna cukiernia", w której dziewczyna robi jadalne cuda z chwastów, pokrzyw i żołędzi. Gdzie byś szukał wiedzy na ten temat? No właśnie na blogu. Nigdzie indziej nie znajdziesz tego typu wiadomości.
- Nawet nie wiesz jak bardzo. Dzięki blogom nawiązujemy kontakty z ludźmi. A żeby je utrzymać, musimy nauczyć się angażować swoich czytelników, nauczyć się z nimi rozmawiać. To jest bardzo ważna umiejętność w dzisiejszym internecie.
Poza tym, kiedy piszesz notki, uczysz się argumentować, porządkować myśli, wyrażać się w klarowny sposób. A to już cenna zaleta. W późniejszej rozmowie z szefem łatwiej przekonasz go np. do podwyżki. Blogowanie jest zdrowe także dla portfela!
- Na naszych warsztatach chcemy pokazać wszystkim, zarówno nowym, jak i doświadczonym, blogerom, że blogowanie jest bardzo cenną, profesjonalną umiejętnością. Współpracuje z nami Microsoft, który pokaże, jakimi narzędziami powinien posługiwać się profesjonalny bloger. Bartosz Idzikowski z Polskiego Stowarzyszenia Blogerów i Vlogerów opowie nam o najnowszych trendach w branży i w jaki sposób stworzyć profesjonalny blog. My będziemy dyskutować o tym, jak mali i średni przedsiębiorcy powinni prowadzić własny blog, by lepiej docierać do klientów.
- Jasne, że tak. Małe firmy na blogu mogą pochwalić się swoją działalnością. Opisać ją w ciekawy i ekspercki sposób. Dzielić się swoimi doświadczeniami i wiedzą. Nie płacą nic za hosting, za prowadzenie strony. My im zapewniamy wszystkie narzędzia, oni treść.
- Artur Jabłoński będzie mówił nam o poczuciu niedoskonałości, ale nie chciał zdradzić, na czym będzie to polegało. Czeka nas więc niespodzianka. Tomasz Jaroszek zaprosi gości na panel dyskusyjny o trendach w blogosferze, czyli jak będą wyglądały blogi za dziesięć lat. Na pozostałych warsztatach będziemy rozmawiać o tym, jak porządnie blog prowadzić i jak zacząć na nim zarabiać. Nasze zajęcia będą też czysto praktyczne. Łukasz Glombicki z portalu Pieniadze.gazeta.pl będzie przekonywał, jak ważny jest nagłówek artykułu. Ja z kolei będę podkreślała ważkość puenty w każdym wpisie. Od Oferteo i Tradtetrackera dowiemy się, jak w nowoczesny sposób zarabiać na blogach, jak polecać różne towary, jak współpracować z markami przy sprzedaży ich produktów.
Poza tym poprosimy PZU, aby wytłumaczyło naszym słuchaczom, jak należy współpracować z tak dużą marką, a Karol Jurga z Gazeta.pl będzie tłumaczył, jak wykorzystać wszystkie kanały social mediów. Ponadto Tesco zapewni część rekreacyjną, a Mr. India zadba o nasze brzuchy podczas warsztatów. Słowem, będzie się działo. Zapraszamy!
Chcesz wiedzieć szybciej? Polub nas