Piotr Miączyński

Więcej o:

Piotr Miączyński

  • Marka w social media c.d. - reklamacje

    Historię reklamacji na Facebooku opisał Piotr Miączyński, dziennikarz Gazety Wyborczej, na swoim blogu. Konsumentka na tzw. fanpage Burger Kinga na Facebooku zwróciła uwagę na opieszałą obsługę. I jak to skomciowali na FB? Burger King Polska @Izabela - dzięki wielkie za info. Może styl HIYW w pracy

  • Nowość w Stanach: Zamów pizzę przez konsolę do gier

    , które złożą 6 maja w ten sposób zamówienie, dostaną 15 proc. zniżki. Niestety, cały plan ma jeden minus. Ciągle trzeba iść otworzyć drzwi, aby odebrać pizzę. Tekst ukazał się pierwotnie na blogu Piotra Miączyńskiego Towar niezgodny z umową

  • Taniej znaczy drożej. W Allegro

    Nowości w Allegro zostały opisane na blogu Supermarket. Jego autor, Piotr Miączyński, dziennikarz Gazety Wyborczej, zwraca uwagę na fakt, iż wprowadzenie obniżek ma być jedynie sztuczką PR-ową, przykrywką dla wzrostu cen innych usług. Jak to wygląda w praktyce? Tego można się dowiedzieć

  • Znamy ceny Samsung Galaxy Tab - tablety nadal pozostaną niszą?

    , iPadem. Młynarczyk przewiduje jednak, że już za 2-3 tygodnie cena Samsung Galaxy Tab powinna spaść, gdy urządzenie stanie się szerzej dostępne. Również Piotr Miączyński, dziennikarz Gazety Wyborczej, na swoim blogu powątpiewa w rynkowy sukces urządzenia w Polsce. Jego zdaniem z takimi cenami, tablety

  • Sposoby ubezpieczycieli na niewypłacenie odszkodowania

    , jak często odmawiają wypłat. Czytelnicy opowiadają nam, że firmy szukają wszelkich luk, by tylko nie wypłacić ani złotówki. Odmawiają, jeśli np. właściciel nie zgłosił kradzieży wozu w ciągu jednego dnia roboczego. Albo zostawił kluczyki w kurtce w poczekalni u lekarza. Cały artykuł Piotra

  • Coraz częściej chodzimy do fast foodów. Będziemy grubi i chorzy

    (znów deklaracje) między 10 a 35 zł - wynika z badania "Polska na talerzu" zrobionego w lutym 2013 r. przez Instytut Badania Opinii "Homo Homini" na zlecenie Makro Cash &Carry. A fast food jest tani. Drugi powód to zwyczajnie silna reklama. Tekst ten pochodzi z blogu Piotra Miączyńskiego supermarket.blox.pl