d8

  • Spiders Web o D8 z punktu widzenia Microsoftu

    Spiders Web o D8 z punktu widzenia Microsoftu

    Konferencjia D8 organizowana jest regularnie przez serwis All Things Digital. Gospodarzem jest Watler Mossberg, dziennikarz technologiczny z Wall Street...

    Joanna Sosnowska
Więcej o:

d8

  • Donkervoort D8 GTO-RS| Najbardziej ekstremalny

    W Holandii powstała droga XXI wieku Holenderski producent zaprezentował właśnie swoje najnowsze dzieło. Model D8 GTO-RS powstanie w nakładzie zaledwie 40 egzemplarzy i będzie najmocniejszą odmianą jaka kiedykolwiek powstała. Donkervoort D8 GTO-RS zostanie oficjalnie przedstawiony latem tego roku

  • Donkervoort D8 GTO na ukończeniu

    pod długą maską pracowały silniki Forda, w tym jednostki z Escorta Cosworth. W 2003 roku firma podpisała umowę z Audi i od tamtej pory niemieckie jednostki napędzają model D8. Najnowsze wcielenie o dodatkowym oznaczeniu GTO to maszyna ekstremalna. Mocy dostarcza nowoczesna jednostka 2.5 TFSI (340 KM

  • Donkervoort D8 GTO

    zastanawiacie się, czy lepiej zamówić auto już teraz czy poczekać, macie nie lada orzech do zgryzienia. Tak czy inaczej, musicie przygotować się na wydatek co najmniej 100 tys. euro. Zapraszamy do galerii Donkervoorta D8 GTO. Bartosz Sińczuk ZOBACZ TAKŻE: Stary nowy Caterham Supersport Caterham Roadsport 125

  • Perełki nad jeziorem Como

    (1961) Ferrari 250 GT SWB (1962) Aston Martin DB4 GT (1963) Alfa Romeo 33 Stradale (1968) Ferrari 275 GTB/4 (1968) Lamborghini Miura S (1970) Rolls-Royce Phantom II (1933) Delage D8 105 S (1935) Rolls-Royce Phantom II (1935) Lincoln K Series V12 (1935) Bugatti57 Ventoux (1937) Delage D8 120 S (1938

  • Duński sportowiec. 492 KM mocy i 750 kg wagi

    model od ponad dekady. Zastępuje on model D8 GTO. Jest to supersamochód zaprojektowany od podstaw, ma otwarte koła i silnik od Audi. Generuje on moc 492 KM, a waży jedynie 750 kg. Fani samolotów mogą przypuszczać, że nazwa F22 pochodzi od myśliwca. Nic jednak bardziej mylnego. Nazwa nowego modelu

  • Nie będzie inwestycji Daimlera w Polsce. Czesi górą

    lokalizację. Miasto Uzice oddalone o 10 km na północ od Pragi, tuż przy autostradzie D8. Dziennik podaje, że strony dogadały się szybko w kwestii udzielenia pomocy publicznej, która miałaby być większa niż oferta z Warszawy. Centrum logistyczne Daimlera to ogromne hale o powierzchni 229 tys. mkw

  • Spyker szykuje ofensywę modelową

    "podzieli się" wszelkimi znakami towarowymi oraz udostępni technologie potrzebne do zbudowania produkcyjnej wersji SUV-a D8 Peking-to-Paris (wcześniej D12). Auto miałoby trafić na drogi w 2014 roku, a jego cenę wstępnie ustalono na 200 tys. euro. Trzecim filarem współpracy jest utworzenie

  • Lexus LFA podbija Nürburgring

    Plasuje to LFA wśród najszybszych produkcyjnych aut, które zmierzyły się dotychczas z Zielonym Piekłem. Lepiej wypadły jedynie dwa Radicale i Gumpert Apollo. Kolejne w stawce są m.in.: Donkervoort D8 RS, Porsche 911 GT2 RS, Chevrolet Corvette ZR1 oraz Dodge Viper ACR (szczegółowe wyniki znajdziecie