depilacja
-
Skuteczna depilacja w domu - jaką metodę wybrać?
Stwórz swój minigabinet pielęgnacyjny we własnym domu. Wosk, maszynka czy depilacja światłem? Która metoda jest najskuteczniejsza?
Stwórz swój minigabinet pielęgnacyjny we własnym domu. Wosk, maszynka czy depilacja światłem? Która metoda jest najskuteczniejsza?
Depilacja maszynką To klasyczna metoda depilacji, którą wciąż wybiera najwięcej kobiet. Golenie maszynką ma wiele zalet - robi się to sprawnie, szybko, nie trzeba się do tego specjalne przygotowywać i co równie ważne, nie wydamy na ten zabieg fortuny. Oczywistymi minusami są podrażniona skóra
i skuteczną depilację. We wszystkich depilatorach z tej serii zastosowano nowy Pivot System firmy Panasonic. Elastyczna głowica pracująca w zakresie 60° zmniejsza odstęp pomiędzy skórą a depilatorem, dzięki czemu wszystkie 48 pęset wchodzi w pełny kontakt z obszarem docelowym, bez względu na sposób trzymania
bardziej od siebie niż golarki damskie Philips. Warto zwrócić uwagę np. na model Philips Satinelle Advanced, który w zestawie ma bardzo dużo praktycznych akcesoriów. W komplecie między innymi nasadki do depilacji pach, bikini, twarzy czy napinania skóry oraz szczoteczka do czyszczenia. Oferta Philips
. Isana to flagowa marka Rossmanna. Jednocześnie najbardziej obszerna i różnorodna. Co znajdziemy pod nazwą Isana? Płyny do kąpieli i żele pod prysznic, kremy i balsamy do ciała, szampony i odżywki do włosów, produkty do stylizacji włosów, kosmetyki i akcesoria do depilacji, pomadki ochronne i błyszczyki
z depilacją lub goleniem nóg na kilka tygodni produkt może być zbawieniem. Fot. Szymon Adamus Oprócz tego Panasonic wchodzi do sektora, który niedługo będzie istnym polem bitwy między dużymi firmami - Smart dom. To szerokie pojęcie może obejmować wiele rozwiązań. Zarządzanie energią, komunikacja
jest to głównie ogólnoświatową modą wśród mężczyzn na noszenie zarostu. Firma jednak potrafi doskonale odnaleźć się w nowej sytuacji i proponuje klientom m.in. maszynki do depilacji Gillette Body. Gillette to marka maszynek i innych akcesoriów do golenia należąca obecnie do Procter & Gamble, który w 2005 r