harris interactive

Więcej o:

harris interactive

  • Apple na trzech szczytach

    Instytut Harris Interactive przeprowadził badanie wśród 17 tys. Amerykanów sprawdzając ich stosunek do najbardziej znanych i widocznych korporacji. Oceniano je pod względem dwudziestu różnych kryteriów podzielonych na kategorie: odpowiedzialność społeczna, aspekt emocjonalny, produkty i usługi

  • Klienci niezadowoleni ze swoich doświadczeń e-commerce

    Badanie pokazało, że 42% konsumentów, którzy mieli jakiekolwiek problemy z transakcjami online porzuciło je, przerzucając się na inne formy usług lub do innych firm. Skargi konsumentów dotyczyły zwłaszcza działania biur obsługi klienta. 76% użytkowników, którzy mieli problemy z takimi biurami,

  • Pięć błędów, jakie popełnił zarząd NC+

    się z panienką Molly. Ale panienka wnerwiona jak diabli tłumaczeń nie chciała słuchać i konto zamknęła. Bank of America zmienił zdanie i ogłosił, że "po wysłuchaniu głosów klientów rezygnuje z wprowadzenia opłat". Zrobił to, kiedy z sondażu Harris Interactive wyszło, że 9 proc. klientów banku zapowiadało