Zaskakujące wyniki badań opublikowała firma Boston Consulting Group. Z opublikowanych przez nią danych wynika, że amerykańscy klienci przymierzający się do kupienia nowego tabletu, w największym stopniu zainteresowani są urządzeniami działającymi pod kontrolą systemu operacyjnego Windows.
Choć nie wiemy jak duża była próba badanych, to ujawniono, że 42% Amerykanów zainteresowanych jest urządzeniem z Windowsem. Na drugim miejscu znalazł się iPad (iOS - 27%), a na trzecim Android (20%). BlackBerry i Palm OS cieszą się niewielkim, odpowiednio 9 i 3 procentowym zainteresowaniem.
Ciekawe jest też to, że podobne wyniki tych samych badań nadeszły z Chin. Tamtejsi konsumenci w największym stopniu zainteresowani są Windowsem i iOS - odpowiednio 44% i 34%. Na kolejnych pozycjach uplasował się Android, BlackBerry i Palm OS.
Czy oznacza to, że premiera tabletów z Windows 8 wstrząśnie rynkiem tych urządzeń?
dane dostarcza: