Microsoft celuje głównie w grupę, która jest w stanie wykorzystać wszystkie możliwości Windows Phone 7 i ma ku temu rzeczywistą potrzebę. Podczas prezentacji przedstawiono hipotetyczne 38-letnie małżeństwo - Annę i Milesa.
Ona musi łączyć pracę PR-owca z wychowaniem dzieci i przyjaciółmi. On korzysta z portali społecznościowych aby komunikować się z rodziną w Europie. Dodatkowo musi łączyć prywatną i firmową pocztę, a czasami ma ochotę zagrać w 3D. Ten model użytkowników spece z Microsoft nazwali "life maximizers". Są to ludzie, którzy intensywnie spędzają czas i niejako naturalnie są klientami urządzenia, które ułatwia zarządzanie wieloma dziedzinami życia na raz.
Ciekawe jak Microsoft zdefiniuje grupę docelową Windows Phone 7 w Europie. Wydaje nam się, że w naszych warunkach wskazana średnia wieku powinna być nieco niższa.
Fotografia dzięki uprzejmości serwisu Engadget .
[via Egadget ]
Łukasz Cichy