Spiders Web: problemy geolokalizacji

Jacek Artymiak ze Spider's Web zastanawia się nad problemami związanymi z serwisami geolokacyjnymi.   Najważniejszym problemem jest brak modelu biznesowego. To częsta przypadłość startupów, których założyciele mają pomysły na to jak zrobić coś nowego, ale nie jak na tym zarobić. Obserwując poszukiwania liderów rynku, Foursquare, Gowalla, czy MyTown widać, że model gry ustępuje powoli modelom, w których mogą uczestniczyć firmy działające w "realu?.

Geolokalizacja to jeden z głównych trendów 2010 roku, jednak aby serwisy tego typu osiągnęły pełny sukces będą musiały zmierzyć się z kilkoma trudnościami. Pięć najważniejszych z nich znajdziecie w tekście Geolokalizacja. Najważniejsze wyzwania

http://www.spidersweb.com.pl/2010/05/geolokalizacja-najwazniejsze-wyzwania.html#title

Więcej o: