Inne interesujące dane z raportu - sprzedaż telefonów z systemem Android rośnie bardzo szybko, i w drugim kwartale 2010 powinna przekroczyć sprzedaż iPhone'ów, podczas gdy w przyszłym roku "zwyczajne" komórki będą już rzadziej kupowane (w USA) od smartfonów.
Można dowiedzieć się również, że model korzystania z Internetu na iPadzie (ilość przeglądanych stron WWW w miesiącu) jest bliższy komputerom niż smartfonom, a ze smartfonów w przeglądaniu WWW dominuje iPhone (55 procent stron oglądanych z urządzeń mobilnych jest wyświetlana na iPhone'ach, mimo iż stanowią one tylko 15 procent rynku). Użytkownicy iPhone również najczęściej pobierają appy ze scentralizowanego sklepu - ponad dwa razy wiecej od użytkowników Androida, 47 vs 22 aplikacje na miesiąc.
Raport pokazuje również, że reklamodawcy przepłacają drastycznie za reklamy w druku, trochę za reklamy w telewizji, podczas gdy zdecydowanie za mało wydają na reklamę w Internecie (porównując wydatki z czasem spędzonym na przyswajaniu informacji z różnych mediów). Kiepsko to wróży papierowym gazetom - zakładając, że reklamodawcy wezmą sobie ten raport do serca, oczywiście.
[via SlideShare ]
Leszek Karlik