Aplikacje na iPhone'a popularniejsze niż telewizja

Zgodnie z wynikami firmy analitycznej Flurry, aplikacje na iOSa mają więcej odbiorców niż amerykański Taniec z Gwiazdami.

iOSa używa ponad 19 milionów użytkowników, którzy spędzają średnio 22 minuty dziennie na używaniu aplikacji. Oznacza to, że "widownia" iOSa ustępuje tylko Amerykańskiemu Idolowi.

Analiza Flurry jest oparta na niepełnych danych - firma zbiera informacje z 50 tys. spośród 250 tys. obecnych w AppStorze programów. Jednak opierając się na tych danych, szacuje ona, że jeśli uwzględni się wszystkich odbiorców, iOS przewyższył wszystkie programy telewizyjne już w tej chwili.

Biorąc pod uwagę, że AppStore został uruchomiony zaledwie dwa lata temu, jest to imponujący wynik. Warto też wziąć pod uwagę, że użytkownicy korzystają z aplikacji na swoich telefonach non stop, co z perspektywy reklamodawców jest nie do pogardzenia - większość programów telewizyjnych to tylko 22 odcinki na sezon.

Wygląda na to, że już niedługo to smartfony i zainstalowane na nich aplikacje staną się głównym obiektem zainteresowania reklamodawców.

[via

Venturebeat

]

Maciej Starzycki

Więcej o: